KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

NURBURGRING_GP

5. runda ligi Assetto Corsa



Nurburgring czeka! Jak będzie się nim jeździło autami DTM? Zapraszam do sprawdzenia w ramach 5. rundy naszej ligi Assetto Corsa.

Tor do pobrania link

SERWERY (aktywne 24/7):
powrotroberta.pl LIGA I serwer A
link CM (bez hasła)
statystyki: https://cutt.ly/S-T-A-T-S-A

powrotroberta.pl LIGA I serwer B
link CM (bez hasła)
statystyki: https://cutt.ly/S-T-A-T-S-B

powrotroberta.pl LIGA I serwer C
link CM (bez hasła)
statystyki: https://cutt.ly/S-T-A-T-S-C

Prekwalifikacje sobota godz. 20:00 – 21:00 (60 min).
Wyścig serwery A,B,C niedziela godz. 20:00 – 21:30 (50 min trening, 10 min kwalifikacje, 30 min wyścig).

KONFIGURACJA SERWERÓW:
1. Automatyczne tymczasowe wyrzucenie z serwera po uderzeniu 5 różnych samochodów na odległości 1 km.
2. Fixed setup, dozwolona tylko zmiana ilości paliwa.
3. Na wybranych torach (w tym Spa) działa DRS -> skonfiguruj klawisz do jego aktywacji.
4. Do sesji praktyki i kwalifikacji można dołączyć w każdym momencie.
5. Do sesji wyścigu można dołączyć tylko przed jego startem, gdy wyścig się rozpocznie, nie jest to możliwe.
6. Walidacja czasów okrążeń jest prowadzona przez pTracker/sTracker.
Liczą się tylko okrążenia poprawnie zwalidowane (zielony okrągły wskaźnik w pTracker).
Ścięcie zakrętu, uderzenie w element otoczenia lub w inny samochód powoduje niezaliczenie czasu okrążenia.

ZASADY:
1. Zachowuj się kulturalnie na torze i na czacie.
2. Obowiązkowe aplikacje do zainstalowania: pTracker oraz helicorsa lub car radar.
3. Za nieprzestrzeganie zasad organizator pozostawia sobie prawo do wyrzucenia uczestnika z ligi.

HARMONOGRAM LIGI (8 rund):

1-2 sierpnia – Norisring
8-9 sierpnia – Spa
15-16 sierpnia – Lausitzring
22-23 sierpnia – Assen
29-30 sierpnia – Nurburgring GP
5-6 września – Nurburgring Sprint
12-13 września – Zolder
19-20 września – Hockenheim

PODZIAŁ NA SERWERY I KLASYFIKACJA W RUNDACH:

W każdej rundzie przystępujemy do sobotnich prekwalifikacji na 3 serwerach, na podstawie uzyskanych czasów dzielimy stawkę po równo na X serwerów (w zależności od ilości uczestników prekwalifikacji i długości toru, np. 40 uczestników 2 serwery po 20 uczestników), jednak nie więcej niż 24 ze względu na ograniczenia serwerów. Osoby, które nie brały udziału w prekwalifikacjach automatycznie zostają przydzielone na wyścig do najniższego pustego serwera, czyli na przykładzie powyżej do serwera C, bo stawka z prekwalifikacji została rozdzielona na serwery A, B i C. Wygrany z niższego serwera nie przechodzi do wyścigu na wyższym serwerze.

Najwyższe miejsca zajmują uczestnicy, którzy ukończyli wyścig na serwerze A, następnie na B i kolejno C.

Ci co nie ukończyli wyścigu (DNF) są klasyfikowani za uczestnikami, którzy ukończyli wyścig na serwerze C wedle wysokości przydziału do serwera, czyli najpierw Ci, co nie ukończyli wyścigu A, potem Ci co nie ukończyli B, następnie C, z uwzględnieniem kolejności wycofania się z danego wyścigu (czyli tak jak pokazuje serwer z wynikami – sTracker).

CYKL SERWERÓW, HASŁA I SAMOCHODY:

  1. W sobotę serwery są ustawiane na prekwalifikacje (sesje practice). Hasła do prekwalifikacji przesyłane są mejlem do wszystkich uczestników ligi.
  2. Tuż przed 20 w sobotę następuje restart wszystkich serwerów – wymagane jest ponowne połączenie z serwerem.
  3. Po prekwalifikacjach, w sobotę lub niedzielę serwery są konfigurowane na wyścigi (sesje practice/qualification/race), hasła do poszczególnych serwerów są przesyłane mejlem do odpowiednich grup, dodatkowo do wszystkich uczestników jest przesyłane hasło do najniższego serwera, na którym docelowo ścigają się Ci, co nie brali udziału w prekwalifikacjach.
  4. Tuż przed 20 w niedzielę następuje restart wszystkich serwerów – wymagane jest ponowne połączenie z serwerem.
  5. Po zakończonej rundzie wgrywany jest kolejny tor na serwery i wszystkie są konfigurowane na długie sesje practice, z wyjątkiem jednego gdzie jest ustawiany wyścig (sesje practice/qualification/race), na każdym serwerze ustawiane jest standardowe hasło:robertapowrot. Ćwiczymy kolejny tor, a na jednym serwerze można się zgadać i pojechać próbny wyścig.
  6. Patrz punkt 1.

Każdy serwer zawsze dysponuje 8 samochodami danej marki (8 x Audi, 8 x BMW, 8 x Mercedes), nie ma sztywnego przydziału samochodu do uczestnika ligi – można wybrać samochód tylko z dostępnej puli na czas łączenia się z serwerem. Oznacza to, że nie zawsze można pojechać tą marką samochodu, którą się chce. Trenujcie w tygodniu wszystkimi samochodami, aby nie zostać zaskoczonym.

PUNKTACJA:

Miejsce Punkty Miejsce Punkty Miejsce Punkty Miejsce Punkty
1 100 5 78 9 64 13 56
2 92 6 74 10 62 14 54
3 86 7 70 11 60 15 52
4 82 8 66 12 58 16 51

Każde kolejne miejsce o jeden punkt mniej w stosunku do poprzedniego, punktują wszyscy, którzy brali udział w wyścigu.

Dodatkowe punkty przyznawane są za pierwsze 3 miejsca w kwalifikacjach najwyższego serwera (6-4-2 pkt), najszybsze okrążenie wyścigu (3 pkt) oraz największy awans na serwerze A (3 pkt).

Do klasyfikacji generalnej ligi pod uwagę będzie branych 6 najlepszych punktowo rund każdego zawodnika.

Jeżeli ktoś chciałby jeszcze przystąpić do rywalizacji, to tutaj znajdzie przewodnik link.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi