Było ciekawie – przede wszystkim w finałach A, gdzie mieliśmy karambole, a liderzy popełniali kosztowne błędy. Zapraszam do zapoznania się z wynikami naszych jazd!
Mazda
Do rundy przystąpiło ponad 50 osób. Powtórkę wyścigu obejrzycie poniżej:
Oto wyniki. Sprawdźcie, czy wszystko się zgadza:
M | Kierowca | Grid | Strata | Best lap | Inc | Punkty | Dodatkowe | Łącznie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Dominik Bieniak | 5 | -00.000 | 1:35.584 | 0 | 100 | 100 | |
2 | Sebastian Kosmala | 3 | -05.300 | 1:36.647 | 4 | 92 | 2 | 94 |
3 | Robert Pyrek2 | 1 | -25.289 | 1:34.940 | 10 | 86 | 9 | 95 |
4 | Kacper Michalak3 | 2 | -26.579 | 1:36.006 | 15 | 82 | 4 | 86 |
5 | Slawomir Reinke2 | 10 | -27.866 | 1:37.425 | 9 | 78 | 78 | |
6 | Dawid Mirek | 16 | -28.328 | 1:37.257 | 4 | 74 | 74 | |
7 | Mariusz Kazubek | 26 | -29.395 | 1:36.647 | 8 | 70 | 3 | 73 |
8 | Mateusz Cieslicki | 15 | -47.092 | 1:37.682 | 4 | 66 | 66 | |
9 | Adam Zadura3 | 19 | -53.782 | 1:37.953 | 6 | 64 | 64 | |
10 | Mariusz Kobylarz | 7 | -1:03.823 | 1:36.855 | 6 | 62 | 62 | |
11 | Krzysztof Gruszka3 | 14 | -1:08.159 | 1:37.303 | 4 | 60 | 60 | |
12 | Bartłomiej Kędzia | 4 | -1:09.266 | 1:36.022 | 14 | 58 | 58 | |
13 | Paweł Miron | 17 | -1:13.132 | 1:37.403 | 13 | 56 | 56 | |
14 | Lukasz Wojkowski2 | 23 | -1:42.724 | 1:37.711 | 8 | 54 | 54 | |
15 | Maciek Sudenis | 12 | -1 L | 1:37.143 | 4 | 52 | 52 | |
16 | Lukasz Oslislok | 20 | -1 L | 1:36.939 | 10 | 51 | 51 | |
17 | Rafael Lesny | 18 | -1 L | 1:37.481 | 6 | 50 | 50 | |
18 | Jacek Bula | 21 | -1 L | 1:36.851 | 12 | 49 | 49 | |
19 | Wojciech Buczkowski2 | 9 | -1 L | 1:36.606 | 9 | 48 | 48 | |
20 | Damian Krajewski | 11 | -1 L | 1:36.370 | 17 | 47 | 47 | |
21 | Grzegorz Olech | 25 | -1 L | 1:37.341 | 7 | 46 | 46 | |
22 | Jan L Rey | 24 | -1 L | 1:37.285 | 10 | 45 | 45 | |
23 | Jacek Pawlowski2 | 8 | -1 L | 1:37.068 | 18 | 44 | 44 | |
24 | Jason O'Brien | 22 | -2 L | 1:37.593 | 12 | 43 | 43 | |
25 | Damian Bończak2 | 27 | -4 L | 1:36.683 | 18 | 42 | 42 | |
26 | Michał Mruk | 6 | -10 L | 1:37.428 | 9 | 41 | 41 | |
27 | Maciej Bochuzynski | 13 | -18 L | 5 | 40 | 40 | ||
28 | Przemysław Robak | 16 | -15.787 | 1:38.190 | 2 | 39 | 39 | |
29 | Marek Krzyszkowski | 3 | -26.776 | 1:37.081 | 10 | 38 | 38 | |
30 | Marcin Karbarz | 5 | -38.762 | 1:39.605 | 14 | 37 | 37 | |
31 | Damian Serdiuk2 | 23 | -51.795 | 1:39.512 | 12 | 36 | 36 | |
32 | Robert Galica | 9 | -1:00.641 | 1:39.017 | 9 | 35 | 35 | |
33 | Rafal Lechowicz2 | 1 | -1:08.772 | 1:38.336 | 14 | 34 | 34 | |
34 | Michał Grzeszczak | 10 | -1:22.347 | 1:38.811 | 5 | 33 | 33 | |
35 | Przemek Bylicki | 8 | -1:27.893 | 1:39.312 | 6 | 32 | 32 | |
36 | Jacek Megger3 | 6 | -1:30.632 | 1:39.185 | 19 | 31 | 31 | |
37 | Wojciech Przeworczyk | 17 | -1:40.932 | 1:42.307 | 8 | 30 | 30 | |
38 | Trebor Acibuk | 13 | -1 L | 1:38.634 | 13 | 29 | 29 | |
39 | Mateusz Lampart2 | 19 | -1 L | 1:40.479 | 5 | 28 | 28 | |
40 | Bartosz Rulko | 15 | -1 L | 1:41.627 | 16 | 27 | 27 | |
41 | Michal Wojtala | 12 | -1 L | 1:39.790 | 12 | 26 | 26 | |
42 | Artur Bajus | 20 | -1 L | 1:41.523 | 19 | 25 | 25 | |
43 | Robert Skrzyński | 18 | -2 L | 1:39.433 | 15 | 24 | 24 | |
44 | Andrzej Olejniczak2 | 22 | -2 L | 1:40.530 | 9 | 23 | 23 | |
45 | Adam Skotarek | 21 | -5 L | 1:43.435 | 17 | 22 | 22 | |
46 | Michal Adaszek | 25 | -8 L | 1:39.912 | 18 | 21 | 21 | |
47 | Pawel Syrek | 7 | -9 L | 1:37.622 | 4 | 20 | 20 | |
48 | Jacek Boczula3 | 2 | -11 L | 1:39.551 | 9 | 19 | 19 | |
49 | Karina Szarama | 14 | -13 L | 15 | 18 | 18 | ||
50 | J?zef Madziar | 11 | -14 L | 1:38.900 | 2 | 17 | 17 | |
51 | Wojciech Halbtuch | 24 | -11 L | 1:44.090 | 24 | 16 | 16 |
Kolejna runda
Odbędzie się ona na torze Tsukuba w wersji 2000 Full. Warunki takie, jak w Mazda Cup i o porze dnia Morning. W poniedziałek między 20 a 22 odbędą się kwalifikacje (po 1 grupie w każdej godzinie). Wyścigi we wtorek.
Tak przedstawia się cały kalendarz ligi Mazdy:
Runda | Data | Tor | Finały B i poniżej | Finał A |
---|---|---|---|---|
1 | 29 września | Okayama International Circuit - Full Course | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
2 | 13 października | Summit Point Raceway - Summit Point Raceway | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
3 | 27 października | Charlotte Motor Speedway - Roval | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
4 | 10 listopada | Okayama Short | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
5 | 24 listopada | Oulton Park Fosters | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
6 | 8 grudnia | WeatherTech Raceway at Laguna Seca - Full Course | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
7 | 22 grudnia | Tsukuba Circuit - 2000 Full | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
F3
W naszym pierwszym wyścigu autami F3 wzięło udział ponad 40 osób. Oto oficjalne wyniki:
M | Kierowca | Grid | Strata | Best lap | Inc | Punkty | Dodatkowe | Łącznie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Nikodem Jr Wierzbicki | 2 | -00.000 | 1:03.929 | 6 | 100 | 4 | 104 |
2 | Sebastian Kosmala | 3 | -01.126 | 1:03.779 | 5 | 92 | 5 | 97 |
3 | Przemyslaw Tomczak | 4 | -24.524 | 1:04.225 | 7 | 86 | 86 | |
4 | Pawel Tyburski | 6 | -27.629 | 1:04.431 | 4 | 82 | 82 | |
5 | Mateusz Cieslicki | 22 | -31.377 | 1:04.485 | 4 | 78 | 3 | 81 |
6 | Jakub Żerdzicki | 21 | -40.739 | 1:04.214 | 12 | 74 | 74 | |
7 | Robert Pyrek2 | 8 | -49.341 | 1:04.131 | 6 | 70 | 70 | |
8 | Przemyslaw Martyna | 1 | -1 L | 1:03.929 | 2 | 66 | 6 | 72 |
9 | Marek Kabus | 9 | -1 L | 1:04.372 | 4 | 64 | 64 | |
10 | Dominik Bieniak | 11 | -1 L | 1:06.050 | 6 | 62 | 62 | |
11 | Maciej Bochuzynski | 13 | -1 L | 1:04.900 | 5 | 60 | 60 | |
12 | Marcin Karbarz | 15 | -1 L | 1:05.256 | 9 | 58 | 58 | |
13 | Damian Serdiuk2 | 17 | -2 L | 1:04.699 | 8 | 56 | 56 | |
14 | Tomasz Kusiak | 12 | -2 L | 1:04.942 | 11 | 54 | 54 | |
15 | Jacek Megger3 | 18 | -2 L | 1:05.312 | 12 | 52 | 52 | |
16 | Lukasz Wojkowski2 | 14 | -3 L | 1:05.316 | 7 | 51 | 51 | |
17 | Wojciech Qu Malaca | 7 | -6 L | 1:04.078 | 8 | 50 | 50 | |
18 | Bartłomiej Kędzia | 5 | -7 L | 1:04.283 | 21 | 49 | 49 | |
19 | Przemek Bylicki | 19 | -8 L | 1:05.598 | 17 | 48 | 48 | |
20 | Grzegorz Pudełko | 16 | -9 L | 1:05.232 | 15 | 47 | 47 | |
21 | Pawel Syrek | 20 | -13 L | 1:05.644 | 16 | 46 | 46 | |
22 | Mariusz Kazubek | 10 | -28 L | 4 | 45 | 45 | ||
23 | Daniel Marcin Kowalczyk | 23 | -28 L | 0 | 44 | 44 | ||
24 | Lukasz Oslislok | 4 | -14.509 | 1:05.578 | 0 | 43 | 43 | |
25 | Adam Kaczmarek | 6 | -16.755 | 1:05.595 | 4 | 42 | 42 | |
26 | Michał Grzeszczak | 12 | -1 L | 1:05.401 | 5 | 41 | 41 | |
27 | Paweł Miron | 2 | -1 L | 1:05.387 | 6 | 40 | 40 | |
28 | Robert Galica | 16 | -1 L | 1:06.485 | 13 | 39 | 39 | |
29 | Pawel Tarnowski | 3 | -1 L | 1:05.527 | 9 | 38 | 38 | |
30 | Pawel Pawluk | 17 | -1 L | 1:06.189 | 2 | 37 | 37 | |
31 | Kamil Piankowski | 11 | -1 L | 1:05.669 | 7 | 36 | 36 | |
32 | Daniel Marcin Kowalczyk | 8 | -1 L | 1:05.822 | 9 | 35 | 35 | |
33 | Grzegorz Koziara | 10 | -2 L | 1:06.032 | 13 | 34 | 34 | |
34 | Andrzej Olejniczak2 | 15 | -3 L | 1:08.376 | 13 | 33 | 33 | |
35 | Mariusz Glanc2 | 14 | -7 L | 1:07.877 | 12 | 32 | 32 | |
36 | Michal Wojtala | 9 | -14 L | 1:06.173 | 14 | 31 | 31 | |
37 | Przemysław Robak | 7 | -27 L | 6 | 30 | 30 | ||
38 | Maciej Krzysik | 13 | -28 L | 0 | 29 | 29 | ||
39 | Andrzej _Lesiczka | 5 | -15 L | 1:05.451 | 22 | 28 | 28 |
Przebieg rywalizacji zobaczycie tutaj:
Kolejna runda naszych zmagań to tor Okayama International Circuit Full Course. Warunki standardowe, pora dnia – Afternoon. W poniedziałek między 20 a 22 odbędą się kwalifikacje (po 1 grupie w każdej godzinie). Wyścigi w środę.
Tak przedstawia się cały kalendarz ligi F3:
Runda | Data | Tor | Finały B i poniżej | Finał A |
---|---|---|---|---|
1 | 22 września | Okayama Full Course - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
2 | 6 października | Oulton Park - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
3 | 20 października | Monza - GP | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
4 | 3 listopada | Charlotte Roval - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
5 | 17 listopada | Summit Point - darmowy | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
6 | 1 grudnia | Interlagos - 7 dni po oficjalnej lidze iRacing | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
7 | 15 grudnia | Spa - 7 dni po oficjalnej lidze iRacing | godz. 20:00 | godz. 21:00 |
Jak zacząć?
Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1
Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.
Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: mcdon21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.
Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:
Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.