1928 – Urodził się Jim Rathamann (10 GP, 1 zwycięstwo, 4 podia)
1955 – Juan Manuel Fangio zapewnia sobie tytuł mistrzowski w sezonie 1955, swój trzeci w karierze. Zrobił to zajmując 2. miejsce w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Wygrał Stirling Moss, dla którego był to pierwszy triumf w karierze. Swoje drugie i ostatnie podium w F1 zaliczył Karl Kling, a debiut Jack Brabham.
1960 – Jack Brabham wygrywa GP Wielkiej Brytani. Pierwszy raz na podium staje John Surtees.
1966 – Kolejne zwycięstwo w Wielkiej Brytanii dla Jacka Brabhama.
1977 – James Hunt wygrywa w GP Wielkiej Brytanii. To jego 20. podium w karierze. W F1 debiutują w tym wyścigu Gilles Villeneuve, Patrick Tambay oraz zespół Renault.
1978 – Carlos Reutemann triumfuje w Wielkiej Brytanii. 50. występ w F1 zalicza ekipa Copersucar.
1983 – Po raz 18. i ostatni w swojej karierze z pole position startuje Rene Arnoux. Wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii wygrywa Alain Prost.
1989 – Alain Prost triumfuje w GP Wielkiej Brytanii. To jego 38. zwycięstwo w karierze.
1995 – Johnny Herbert odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Wielkiej Brytanii.
2000 – Mika Hakkinen triumfuje w GP Austrii. Swoje 100. grand prix w F1 David Coulthard uświetnia 2. miejscem.
2006 – Po raz ostatni w swojej karierze z pole position rusza Michael Schumacher. Ostatecznie odnosi on zwycięstwo w Grand Prix Francji. Oba treningi, w których brał udział przed tym GP wygrał Robert Kubica.
2017 – Lewis Hamilton triumfuje w GP Wielkiej Brytanii, stając po raz 110 na podium. To 70. wygrana Mercedesa w F1. Swoje 50. grand prix zaliczają Max Verstappen, Carlos Sainz i Kevin Magnussen.
2017 – Frederic Ferret, jedyny dziennikarz obecny podczas testów Renault na Paul Ricard, mówi w wywiadzie dla Elven Sports: „Jego przygotowanie do jazdy zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Spisywał się jak prawdziwy kierowca Formuły 1. Widziałem go na najdłuższej pętli Paul Ricard, po której będą jeździć kierowcy w przyszłym roku. Wszystko wyglądało imponująco i prawidłowo. Nie znam czasów okrążeń więc trudno to jednoznacznie określić, ale wyglądał jak normalny kierowca F1. Mówił mi, że chce wrócić, ale musi testować aktualny bolid. Może dojdzie do tego w Budapeszcie, a może w Belgii. Jeżeli jednak Renault mówi, że nie ma wobec niego planów, to na pewno je ma” – powiedział Ferret.