KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Renault Talisman

Nowe Renault Talisman i Talisman Grandtour – ceny i gama w Polsce



Nowe Renault Talisman jest dostępne w sprzedaży Polsce w cenie od 119 400 zł oraz od 123 400 zł w wersji Grandtour. Oferta obejmuje trzy poziomy wyposażenia: Zen, Intens i Initiale Paris. Napęd Talismana zapewniają trzy silniki wysokoprężne: Blue dCi 150 KM z mechaniczną, 6-stopniową skrzynią biegów, Blue dCi 160 KM i Blue dCi 200 KM z automatyczną, 6-stopniową dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC. W ofercie dostępne są także silniki benzynowe: TCe 160 KM z automatyczną, 7-stopniową dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC oraz TCe 225 z automatyczną skrzynią 7-biegową. Zamówienia na Talismana i Talismana Grandtour można składać w sieci Renault od 1 lipca 2020 r.

Od momentu premiery stylistyka jest najważniejszym kryterium zakupu Talismana. Wprowadzone zmiany jeszcze mocniej akcentują jego styl i podnoszą atrakcyjność. Wyrafinowany styl przodu nadwozia został podkreślony przez nowy grill z poprzeczną, chromowaną listwą oraz zmodyfikowany kształt zderzaka. Nowe Renault Talisman oferuje teraz w całej gamie oświetlenie w 100% LED. Adaptacyjne reflektory wykorzystują technologię LED MATRIX Vision i mają również sekwencyjne ledowe kierunkowskazy. Bardziej elegancki wygląd samochodu podkreślają światła dzienne w kształcie litery C („C-Shape”), charakterystyczne dla całej gamy Renault.

Z tyłu nadwozia światła w 100% LED są ozdobione chromowaną listwą, a sekwencyjne kierunkowskazy podkreślają czystą i wysmakowaną stylistykę nowego Talismana. Sportowym akcentem, który dodatkowo poprawia jakość systemu multimedialnego, jest antena w kształcie płetwy rekina zamontowana w tylnej części dachu nowego Talismana.



Nowy Talisman wyróżnia się nowymi kolorami nadwozia: Szary Baltique, Czerwony Millésime i Szary Highland. Ewolucję stylistyczną uzupełniają nowe modele felg: Pierre (17’’), Stellar (18’’) i Sato (19’’). Gdy kierowca zbliża się do samochodu, Talisman uruchamia sekwencję powitalną ― włącza światła reflektorów i podświetla klamki drzwi. Ciąg dalszy sekwencji powitalnej ma miejsce wewnątrz auta.

STARANNIE DOPRACOWANE WNĘTRZE

Wnętrze nowego Talismana jest starannie wykończone w najdrobniejszych szczegółach. Chromowana listwa ozdobna podkreśla kształt nowej konsoli centralnej, wyposażonej w oświetlenie ambientowe, a nowe wykończenie z rozbielanego drewna na tablicy rozdzielczej i drzwiach dodaje elegancji wersji Initiale Paris. Dla pełniejszej personalizacji kabiny kierowca i pasażerowie mogą teraz wybrać jeden z ośmiu rodzajów oświetlenia ambientowego za pośrednictwem systemu MULTI-SENSE.

Dla lepszego komfortu odczytywania danych na tablicy rozdzielczej nowego Talismana została ona wyposażona w pełni konfigurowany ekran cyfrowy 10,2”, który jest elementem wyposażenia od poziomu Intens. Możliwa jest personalizacja wrażeń z jazdy za pomocą trybu wybranego w systemie MULTI-SENSE łącznie z informacjami z systemu nawigacji GPS, które pojawiają się na wyświetlaczu.

Bardziej komfortowy i ergonomiczny, nowy Talisman ma elektrochromatyczne bezramkowe wewnętrzne lusterko wsteczne oraz większe uchwyty na kubki, ozdobione chromowanymi elementami i podświetlane. Na konsoli centralnej pojawiła się indukcyjna ładowarka do telefonów, a elementy sterujące wentylacją mają cyfrowy wyświetlacz wybranej temperatury. Ponadto nowy przycisk „Auto-Hold” unieruchamia samochód, nawet jeśli hamulec ręczny nie został zaciągnięty. Przełączniki regulatora prędkości zostały przeniesione na kierownicę, aby polepszyć ergonomię.

Nowy Talisman łączy komfort i wyrafinowanie. Od pierwszego poziomu wyposażenia są oferowane nowe rodzaje tapicerki, a skóra we wnętrzu pojawia się już od drugiego poziomu Intens. Oferta obejmuje trzy kolory tapicerki skórzanej Riviera: Jasnoszary Piaskowy, Brąz Castenyera i Czarny Titane. W wersji Initiale Paris w skład standardowego wyposażenia wchodzi nowa tapicerka ze skóry pikowanej nappa w kolorze Czarny Titane lub Jasnoszary Piaskowy z nowymi koniakowymi przeszyciami. Od poziomu Intens klient ma zaś do wyboru czarną lub jasnoszarą kolorystykę wnętrza.



INNOWACJE TECHNOLOGICZNE, KTÓRE PODNOSZĄ KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO

Nowy Talisman jest wyposażony w najnowsze technologie Renault, które zapewniają kierowcy i pasażerom doświadczenie porównywalne z podróżowaniem pierwszą klasą.

Większy komfort i bezpieczeństwo jazdy nocą

Nowy Talisman jest drugim modelem w gamie Renault po nowym Espace, który wyposażono w technologię LED MATRIX Vision. Te inteligentne i adaptacyjne reflektory podnoszą bezpieczeństwo jazdy dzięki lepszemu niż tradycyjne światła LED oświetleniu drogi. W porównaniu ze światłami LED jasność świecenia reflektorów jest wyższa o 50%, a zasięg wynosi 220 m zamiast 175 m. Stałe dostosowywanie wiązki światła do warunków drogowych i obecności innych użytkowników zapewnia bezpieczną i spokojną jazdę.

Lepszy dostęp do mobilnych technologii w czasie jazdy

Nowy Talisman korzysta z systemu Renault EASY CONNECT, który obejmuje wiele aplikacji, takich jak MY Renault, nowy system multimedialny Renault EASY LINK oraz usługi mobilne, np. automatyczne aktualizacje i zdalne sterowanie funkcjami samochodu.

System multimedialny Renault EASY LINK ma łatwy w obsłudze i personalizowany interfejs. Poziomo ustawiony ekran 9,3” wprowadza dodatkowo nowoczesny akcent do kabiny. Renault EASY LINK obejmuje cyfrowe radio DAB, multimedia, zestaw telefoniczny kompatybilny z systemem Android Auto i Apple CarPlay, a także nawigację z funkcją wyszukiwania adresów Google, informacją o cenach paliw oraz o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. System Renault EASY LINK z ekranem 7”, kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay, jest oferowany od pierwszego poziomu wyposażenia Zen.

System audio premium Bose® z 13 głośnikami, dostępny w standardzie w wersji Initiale Paris, został również zmodyfikowany, aby uzyskać pełniejsze wrażenia dźwiękowe dzięki pięciu zaprogramowanym trybom odsłuchu.

Wyższy poziom bezpieczeństwa na drodze



Nowy Talisman wzbogaca ofertę zaawansowanych technologii o nowe systemy wspomagania prowadzenia samochodu najnowszej generacji łącznie z systemami jazdy autonomicznej poziomu 2. Asystent jazdy po autostradzie i w korkach łączy dwa systemy wspomagające kierowcę: aktywny regulator prędkości oraz funkcję utrzymywania samochodu w osi pasa ruchu, nawet podczas pokonywania zakrętów. System jest aktywny od 0 do 160 km/h, reguluje prędkość samochodu i pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości od samochodu jadącego z przodu. Umożliwia automatyczne zatrzymywanie się i ponowne ruszanie z miejsca po trzech sekundach, bez ingerencji kierowcy.

Aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS ma obecnie funkcję wykrywania pieszych i rowerzystów.

Oprócz nowych funkcji nowy Talisman jest nadal wyposażony w pełną gamę systemów wspomagających, które zapewniają bezpieczną i wygodną jazdę. Należą do nich system kontroli pasa ruchu (Lane Departure Warning), asystent utrzymania pasa ruchu (Lane Keeping Assist), system kontroli czujności kierowcy i system monitorowania martwego pola, który teraz wykorzystuje dwa radary umieszczone z tyłu samochodu (Rear Cross Trafic Alert).

Bardziej dynamiczny i komfortowy

Nowy Talisman jest jedynym samochodem w swojej kategorii wyposażonym w układ jezdny 4CONTROL (w standardzie w wersji Initiale Paris). Stale aktywny układ
z czterema kołami skrętnymi automatycznie steruje skrętem kół w obie strony. Zapewnia wyjątkową precyzję prowadzenia samochodu o tak dużych gabarytach, a także wysoki komfort jazdy w mieście.

Układ jezdny 4CONTROL w nowym Talismanie współpracuje z systemem elektrycznie regulowanej siły tłumienia amortyzatorów, zapewniając stabilne zachowanie na drodze i optymalny komfort jazdy dzięki stałemu dostosowywaniu parametrów pracy amortyzatorów. System został zoptymalizowany pod kątem lepszej stabilności nadwozia podczas pokonywania przeszkód.

SILNIKI NAJNOWSZEJ GENERACJI

Nowy Talisman jest wyposażony w silniki benzynowe i wysokoprężne Renault najnowszej generacji, które spełniają normy WLTP. Silniki te są bardziej oszczędne i sprawne. Z myślą o środowisku silniki TCe wyposażono w filtry cząstek stałych, a jednostki wysokoprężne Blue dCi wykorzystują technologię oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) z układem wtrysku AdBlue® , aby zredukować emisję NOx.



TCe 160 EDC FAP

Silnik TCe 160 EDC FAP, wprowadzony niedawno do modelu Talisman, jest 4-cylindrową jednostką benzynową o pojemności 1.3 litra, z turbosprężarką i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Osiąga moc 160 KM i moment obrotowy 270 Nm przy 1800 obr./min.

Jest oferowany z 7-biegową, automatyczną skrzynią biegów dwusprzęgłową EDC. Jest cichy i bardzo elastyczny w pracy, wykazuje ograniczone zużycie paliwa (6,2 l/100 km), co odpowiada emisji CO2 wynoszącej zaledwie 140 g/km w cyklu WLTP. To interesująca alternatywa dla silników wysokoprężnych w przypadku klientów flotowych i firm.

TCe 225 EDC FAP

Silnik TCe 225 EDC FAP swoją mocą spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. 4-cylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.8 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa jest wyposażona w turbosprężarkę z podwójnym kanałem wlotowym i układem zmiennej geometrii w trzech położeniach. Osiąga moc 225 KM. Silnik współpracuje również z 7-biegową, automatyczną dwusprzęgłową skrzynią EDC. Moment obrotowy 300 Nm dostępny już od 2000 obr./min, zapewnia wysokie osiągi i prawdziwą przyjemność z jazdy. Silnik zużywa jedynie 7,4 l/100 km w cyklu mieszanym, co przekłada się na emisję 166 g CO2/km.

Blue dCi 150 z 6-biegową skrzynią mechaniczną oraz Blue dCi 160 i 200 EDC

Oferta silników wysokoprężnych jest jedną z najbardziej kompletnych na rynku. Nowy Talisman oferuje 4-cylindrowy silnik wysokoprężny 1.7 Blue dCi o mocy 150 KM wraz
z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Bardzo niskie zużycie paliwa od 4,9 l/100km (128 g CO2/km) czyni z nich wyjątkowo atrakcyjną ofertę dla klientów flotowych. Gamę uzupełnia silnik 2.0 Blue dCi o mocy 160 lub 200 KM. Silnik jest dostępny z 6-biegową, automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC. Wersja o mocy 200 KM gwarantuje dynamiczne przyspieszenia. Spełnia oczekiwania szczególnie tych klientów, którzy poszukują wysokich osiągów przy umiarkowanym zużyciu paliwa w cyklu mieszanym na poziomie 5,6 l/100 km (146 g CO2/km).



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Popularne tagi