1939 – Urodził się Jackie Stewart, trzykrotny mistrz świata F1 (1969, 1971 i 1973), dwukrotny wicemistrz (1968, 1972) i 3. zawodnik sezonu 1965 (99 startów, 27 zwycięstw, 17 pole position, 15 najszybszych okrążeń, 43 podia).
1947 – Urodził się Bob Evans (10 startów).
1949 – Urodził się Tom Pryce (42 starty, 1 pole position, 2 podia).
1964 – Urodził się Jean Alesi (201 startów, 1 zwycięstwo, 2 pole position, 32 podia).
1966 – Zginął Jimmy Davies (5 startów, 1 podium).
1972 – Podczas 24H Le Mans ginie Jo Bonnier (104 starty, 1 zwycięstwo, 1 pole position, 1 podium).
1995 – Jean Alesi odnosi jedyne zwycięstwo w F1, wygrywając GP Kanady. Pierwszy raz na podium staje Eddie Irvine. 50 start w F1 zalicza Mark Blundell.
2006 – Fernando Alonso odnosi 13. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Wielkiej Brytanii w 200. starcie Renault w F1.
2015 – Rajd Sardynii nie rozpoczyna się po myśli Roberta Kubicy. Już na 3. OS-ie Robert zalicza jednak wypadek. Kubica wraca na 11 OS, ale nie jest łatwo. Opony spadają z felg trzy razy, Robert opuszcza dwie kolejne próby z powodu awarii skrzyni biegów. W tych, które przejechał, 5 razy plasuje się w pierwszej 10-tce. „Po Rajdzie Sardynii myślę już tylko o Rajdzie Polski. Podróż na włoską rundę WRC nie była zgodna z oczekiwaniami z wielu względów. Lista rzeczy, które były nie tak jest długa, zaczynając od pierwszej próby na asfalcie w Cagliari. Po pierwszej pętli byłem na prowadzeniu, ale nie udało mi się skręcić w ciasnym nawrocie i byłem zmuszony do cofania. Byłem trochę zdenerwowany, bo temperatury były niższe o kilka stopni i tego dnia odpowiadały naszym oponom. Byliśmy w stanie przejechać trochę kilometrów i to zawsze lepsze niż nic. Szybko opuściliśmy Sardynię i teraz w pełni skupiamy się na Rajdzie Polski. Często jestem pytany, co czyni WRC tak wyjątkowym. To bardzo szczególne mistrzostwa, bo każdy rajd jest inny. W mistrzostwach Włoch asfaltowe rajdy są wszystkie do siebie podobne. W WRC każdy rajd to inna historia mimo że na papierze mogą wydawać się takie same. W Polsce średnia prędkość jest równa tej w Finlandii, ale zupełnie inne są typy zakrętów. W Rajdzie Niemiec natomiast OS-y są trochę podobne do Korsyki. Ze sobą nie da się porównać natomiast Rajdów Portugalii i Sardynii bo to zupełnie inne warunki. Potrzeba dwóch albo trzech sezonów żeby stać się konkurencyjnym. Zmiana pokoleniowa w WRC dokonuje się znacznie wolniej i są ku temu powody. Ktoś debiutujący w wyścigach na danym torze jest w stanie przejechać 60 czy 70 kółek przed kwalifikacjami i nauczyć się go. W rajdach są tylko dwa przejazdy. Aby kierowca wszedł na szczyt potrzebuje dwóch albo trzech sezonów, a nie każdemu jest to dane. Kiedy przeskoczy się ostatni płotek i ma się już pełną bazę, wyniki zależą już w dużej mierze od aspektów sprzętowych” – podsumowuje Kubica.
2017 – Lewis Hamilton odnosi 56. zwycięstwo w karierze, wygrywając GP Kanady.