F1 - PRE-SEASON TESTING 2020 - 2

Kto z największymi poprawkami na Grand Prix Austrii?



W różnym stopniu auta czołowych trzech zespołów Formuły 1 będą zmodyfikowane na Grand Prix Austrii. Okazuje się, że duże poprawki Ferrari, o jakich niedawno się plotkowało, mogą nie być prawdą.

Podsumowanie tego, co mają zmienić zespoły zrobił Auto Motor und Sport. Według niemieckich dziennikarzy Mercedes będzie miał duże poprawki aerodynamiczne w swoim aucie na Grand Prix Austrii. Samochód, który został przywieziony do Melbourne miał pewne opóźnienia rozwojowe i w międzyczasie popracowano nad wieloma elementami – przed i po zamknięciu fabryk.



Jeżeli chodzi o jednostkę napędową Ferrari oraz inne zmiany, które miały dawać ekipie około 30 koni mechanicznych zysku, to wygląda na to, że nie są one prawdą. Mówiło się o węższym przednim skrzydle, nowej skrzyni biegów i poprawkach silnika. Na Spielberg Włosi przywiązą małe zmiany w aucie, a pierwsze znaczące poprawki przywiezione zostaną na GP Węgier.

Red Bull szykuje spore zmiany. Zamontowane mają zostać poprawki, które pierwotnie planowano wprowadzić na Grand Prix Hiszpanii. Wszystko opiera się oczywiście na danych z tunela aerodynamicznego. Honda przywiezie wersję 1.1 swojego silnika. Przez sytuację z COVID-19 nie udało się wprowadzić na czas drugiej ewolucji tej jednostki.

Poprawki, choć niewielkie, przywiozą również ekipy Alfa Romeo Racing ORLEN oraz McLaren. Poprawki zespołu Roberta Kubicy to te, jakie miały być wprowadzone na GP Austrii i Wielkiej Brytanii. Zmiany da się również zaobserwować w Alpha Tauri i Racing Point.

Jedynym zespołem, który przywiezie identyczny bolid jak do Australii, będzie Haas.

Źródło: Auto Motor und Sport


Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 lipca

Dan Gourney odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to jednocześnie jedyne w historii Formuły 1 zwycięstwo Porsche. Pierwszy raz na podium staje Tony Maggs.

Keke Rosberg triumfuje w GP USA 1984. To było jego 3. zwycięstwo w F1. Pierwszy raz z pole position ruszał Nigel Mansell, a ostatni pobyt na podium zaliczył Rene Arnoux. Jubileusz 50. startu w F1 zalicza Michele Alboreto, a 150. Niki Lauda.

GP Francji wygrywa Alain Prost. Ostatni raz na podium staje Ivan Capelli, a 50. start zalicza Satoru Nakajima. Ekipa Leyton House staje po raz pierwszy i ostatni na podium.

Robert Kubica zajmuje 4. miejsce w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Przed nim meldują się Kimi Raikkonen, Fernando Alonso i Lewis Hamilton. Był to 750. start w F1 dla Ferrari.

„Sytuacja jest bardzo klarowna. Mamy porozumienie z Robertem i Nick też doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jeśli Robert wyzdrowieje i będzie w stanie wrócić, to wróci. Koniec kropka. Nie ma innej możliwości. To ja jestem człowiekiem, który podpisał z nim kontrakt!” – mówi stanowczo Eric Boullier dla sport.pl.

Mark Webber triumfuje w Grand Prix Wielkiej Brytanii. To 30. zwycięstwo Red Bulla w historii.

Jedyny dziennikarz zaproszony na testy Roberta Kubicy z Renault, Anthony Rowlinson pisze, że był to „najbardziej emocjonujący dzień, jaki spędził jako dziennikarz w F1”. Mówi on, że Robert Kubica może zastąpić Joylona Palmera już od Grand Prix Belgii.

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Wielkiej Brytanii.