KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Izabela Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, RkamilC, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Tomasz Ignaczak, Marcin Starczewski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Pawel Licznerski, Maciek Kowalczyk, Ilona Bykowska, Ba Ru, Tomasz Waszkiewicz, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Marcin Bogutyn, Norbert Sz, Szczepan Jędrusik, Adrian Karwan, Maks Szmytkowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
piobob, tomek_z_lasu, Tomek81, krzysiek, ThrudCK, DeaconFrost, Kardynał, Dastan, Piotrek

Harmonogramy

blank
malowanie 4

Druga runda blogowej ligi iRacing



Summit Point Raceway czeka! Druga runda naszych zmagań już w poniedziałek (kwalifikacje) i wtorek (wyścig). Zobaczcie, jak przystąpić do rywalizacji i jak będzie się ona odbywała.

Kwalifikacje (poniedziałek godz. 21:00)

 

Do kwalifikacji może przystąpić KAŻDY – nawet jeżeli nie brał udziału w pierwszej rundzie. W lobby zostaną stworzone 3 sesje Open Practice, trwające godzinę. Tym razem przystąpić będzie można tylko do jednej z nich i będzie można wykonać w nich 20 okrążeń (nieważne czy mierzonych czy nie – liczy się to, co w wynikach i panelu kierowcy pokazuje iRacing). Wejdźcie do lobby, zobaczcie, w którym z 3 treningów jest obecnie najmniej jadących i tę wybierzcie.

Jeździć będziemy oczywiście na torze, na którym rozgrywany jest obecnie Mazda Cup, a zatem Summit Point Raceway.

Maksymalna liczba incydentów w tej sesji będzie określona na 20. Po jej osiągnięciu, zawodnik automatycznie spada do finału niżej niż wskazywał na to jego czas kwalifikacji.

Kwalifikacje służą podzieleniu nas na grupy do wtorkowego wyścigu. To, jaka będzie ich liczebność, będzie zależało od tego, ile osób przystąpi co kwalifikacji, jednak maksymalnie będzie to 25 osób na wyścig. Jeżeli np. przystąpi 60 osób, to podzielimy się na 3 grupy po 20 osób. Wówczas osoba, która miała w kwalifikacjach 21. czas (zakładając brak kar) będzie jechała w finale B, a zatem wiadomo już, że zajmie w całej rundzie miejsce od 21. do 40.

Ważna przy tej formie kwalifikacji będzie strategia. Warto monitorować sytuację na torze, sprawdzać orientacyjnie ile osób jeździ i starać się zrobić dla siebie miejsce. Jeżeli już po pierwszych kółkach będziecie zadowoleni ze swojego czasu, możecie nie robić kolejnych i po prostu opuścić sesję.

Hasło do kwalifikacji to: liga2powrotroberta

Przypominam, że do rundy mogą przystąpić tylko osoby z licencjami Rookie i D. Jeżeli ktoś brał udział w 1. rundzie i w międzyczasie wskoczył na licencję C lub wyższą, musi napisać do mnie informację o tym – będziemy działać by taka osoba mogła wziąć udział w rundzie.



Malowania

 

Zachęcam do tworzenia własnych malowań aut poprzez program Trading Paints (do pobrania tutaj). W Showroomie udostępniłem moje malowanie (nazwa powrotrobertapl), ale jeżeli ktoś chciałby zrobić swoje, to będzie mi bardzo miło jeżeli użyje na nim logo bloga, które można pobrać tutaj. Jeżeli ktoś ma stworzone własne malowanie, również może się nim podzielić, nawet wysyłając plik psd.

O tym, jak działa trading paints dowiecie się tutaj.

Relacja

 

Na blogu na godzinę przed rozpoczęciem kwalifikacji zostanie stworzony specjalny wpis z informacjami i dyskusją. Kwalifikacje, w których wezmę udział będę streamował na Twitchu bloga, który znajdziecie tutaj (dopiero się uczę więc proszę o wyrozumiałość – kabel od internetu i kamera dopiero do mnie jadą).

We wtorkowy ranek zostanie opublikowany wpis z wynikami kwalifikacji oraz informacjami o finałach – każdy, kto przystąpi do poniedziałkowych kwalifikacji, pojedzie we wtorek 20-minutową sesję treningową, 10-minutowe kwalifikacje i 30-minutowy wyścig.

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: mcdon21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.

Aby dołączyć do blogowego wyścigu wystarczy kliknąć w lobby iRacing po lewej stronie „Go race” i kliknąć „user created races”. Tam wpisujecie powrotroberta i powinny wyskoczyć Wam blogowe kwalifikacje. Sesja ta będzie dostępna w lobby od godz. 21:00 w poniedziałek.



Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi