KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

plakat ligowy (1)

3. runda blogowej ligi iRacing – kwalifikacje [info i dyskusja]



Zapraszam po podstawowe informacje i do dyskusji o kwalifikacjach do drugiej rundy naszych zmagań.

– tor: Okayama Full Course

– do kwalifikacji może przystąpić KAŻDY – nawet jeżeli nie brał udziału w pierwszej rundzie,

– w lobby „User created races” zostaną stworzone 3 sesje Open Practice, trwające godzinę. Pojawią się one o godz. 21:00, znajdziecie je wpisując w wyszukiwarkę powrotroberta

– hasło: ligapowrotroberta3

– limit: 62 osoby na sesję

– można wejść tylko do jednej z nich (nie można wejść i zobaczyć jaki czas mają inni)

– Każdy może przejechać maksymalnie 20 okrążeń (nieważne czy mierzonych czy nie – liczy się to, co w wynikach i panelu kierowcy pokazuje iRacing). Przekroczenie – przesunięcie do finału niżej.

– max. 20 incydentów (21 i więcej – przesunięcie do finału niżej)

Kwalifikacje służą podzieleniu nas na grupy do wtorkowego wyścigu. To, jaka będzie ich liczebność, będzie zależało od tego, ile osób przystąpi co kwalifikacji, jednak maksymalnie będzie to 25 osób na wyścig. Jeżeli np. przystąpi 60 osób, to podzielimy się na 3 grupy po 20 osób. Wówczas osoba, która miała w kwalifikacjach 21. czas (zakładając brak kar) będzie jechała w finale B, a zatem wiadomo już, że zajmie w całej rundzie miejsce od 21. do 40.

Ważna przy tej formie kwalifikacji będzie strategia. Warto monitorować sytuację na torze, sprawdzać orientacyjnie ile osób jeździ i starać się zrobić dla siebie miejsce. Jeżeli już po pierwszych kółkach będziecie zadowoleni ze swojego czasu, możecie nie robić kolejnych i po prostu opuścić sesję.

Przypominam, że do rundy mogą przystąpić tylko osoby z licencjami Rookie i D. Jeżeli ktoś brał udział w 1. rundzie i w międzyczasie wskoczył na licencję C lub wyższą, musi napisać do mnie informację o tym – będziemy działać by taka osoba mogła wziąć udział w rundzie (najpóźniej do godz. 20:30).



Malowania

 

Zachęcam do tworzenia własnych malowań aut poprzez program Trading Paints (do pobrania tutaj). W Showroomie udostępniłem moje malowanie (nazwa powrotrobertapl), ale jeżeli ktoś chciałby zrobić swoje, to będzie mi bardzo miło jeżeli użyje na nim logo bloga, które można pobrać tutaj. Jeżeli ktoś ma stworzone własne malowanie, również może się nim podzielić, nawet wysyłając plik psd.

O tym, jak działa trading paints dowiecie się tutaj.

Relacja

Poniżej obejrzycie mój stream, jeżeli macie swoje, podsyłajcie w komentarzach, będę umieszczał we wpisie.

Jak zacząć?

 

Kosztem udziału w naszej lidze będzie jedynie wykupienie 3-miesięcznej subskrypcji w iRacing za około 6 dolarów. Jak to zrobić?. Wystarczy kliknąć tu: https://www.iracing.com/membership/?refid=-1

Następnie trzeba wybrać 3-miesięczną subskrypcję i albo kliknąć „back” albo przejść do płatności i tam będzie miejsce na wpisanie kodu „PRHotlaps” (bez cudzysłowu). Cena powinna Wam się obniżyć do $4,88 a ostatecznie wyjdzie $5,88 czyli $27 mniej niż normalna cena za 3 miesiące.

Będziecie też mieli pole „Referred by: (email)” i będzie mi miło, jeżeli podacie tam mój e-mail: mcdon21@gmail.com – nie jest to konieczne do uzyskania zniżki, ale nic nie tracicie, a być może ja będę mógł przygotować Wam kolejne wyścigi.

Gdy już wykupicie subskrypcję, otrzymacie dostęp do podstawowych zasobów iRacing – 18 samochodów i 18 torów. Na początek przygody bez problemu Wam to wystarczy. Więcej poniżej:

Przed rozpoczęciem gry warto poczytać o prawidłowej pozycji za kierownicą i obliczyć tzw. Field of View (FOV) czyli pole widzenia. Pisali i mówili o tym mądrzejsi ode mnie – choćby tu.

Aby dołączyć do blogowego wyścigu wystarczy kliknąć w lobby iRacing po lewej stronie „Go race” i kliknąć „user created races”. Tam wpisujecie powrotroberta i powinny wyskoczyć Wam blogowe kwalifikacje. Sesja ta będzie dostępna w lobby od godz. 21:00 w poniedziałek.



Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Popularne tagi