Strategia marketingowa Rebellion Racing, zakłada zakończenie udziału w motorsporcie po wyścigu 24h Le Mans 2020.
Po pełnym 13-letnim cyklu w sporcie motorowym świadomość marki Rebellion znacznie wzrosła i osiągnęła bardzo zadowalający poziom. Rzeczywiście, Rebellion Racing jest jednym z głównych graczy w wyścigach długodystansowych od czasu powstania Mistrzostw FIA w 2012 roku i jednym z niewielu prywatnych zespołów, które rzuciły wyzwanie dominacji oficjalnych producentów. Zespół zwyciężył w prestiżowych wyścigach w Stanach Zjednoczonych, a także pokonał wydmy Dakaru.
Rebellion Racing zakończy wszystkie aktywności wyścigowe po ostatnim występie w legendarnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans w czerwcu.
„Sporty motorowe były świetnym źródłem informacji dla Rebelliona. Zwrot z inwestycji w działania w branży sportów motorowych był więcej niż satysfakcjonujący. Nie są to łatwe decyzje i zasmucamy się, że nie będziemy w stanie wywiązać się z naszych poprzednich zobowiązań na nadchodzące lata” – komentuje Alexandre Pesci, szef zespołu.
Jakub Andrusiewicz