Poznaliśmy wstępny harmonogram weekendów wyścigowych w sezonie 2020. Nadal widoczne podczas nich będzie logo Rexony, ale już na innym bolidzie niż Williams. O sponsorowaniu Alfy Romeo w F1 wypowiedział się natomiast Adam Burak – dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen.
Strategia Orlenu
„Nasza decyzja o wejściu w Formułę 1 była więc działaniem przemyślanym. Będzie ono wsparciem dla rozpoczętego przez nas procesu ujednolicania wizerunku sieci stacji, które będą funkcjonować pod jednym szyldem. ORLEN prowadzi działalność na sześciu rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. W Europie Środkowo-Wschodniej ma ponad 2800 stacji paliw, a jego produkty petrochemiczne i rafineryjne docierają na sześć kontynentów do ponad 100 krajów. Zaangażowanie w Kubicę i F1 pozwoliło nam pobić kolejne rekordy w segmencie detalicznym, gdzie zysk operacyjny w III kwartale 2019 wzrósł o prawie 600 mln zł w porównaniu do danych sprzed roku. Od początku podkreślaliśmy, że nasze działania sponsoringowe traktujemy długofalowo, dlatego nadal jesteśmy z Robertem i wzmacniamy pozycję marki poprzez współpracę Alfa Romeo Racing ORLEN” – mówi w rozmowie z brief.pl, Adam Burak – dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen.
Rexona zmienia zespół
Wraz z końcem sezonu 2019 wygasła umowa sponsorska firmy Unilever z Williamsem, na mocy której na bolidach ekipy z Grove promowana była marka Rexona.
Unilever pozostaje jednak w F1, tyle że zmienia zespół i od teraz będzie widoczny w komunikacji zespołu McLaren. Umowa obejmuje nie tylko sponsoring, ale również stworzenie akademii inżynierów oraz inżynierii materiałowej.
Harmonogram F1
Formuła 1 opublikowała wstępny kalendarz godzinowy Formuły 1 w sezonie 2020. Oto godziny rozpoczęcia poszczególnych sesji – oczywiście czasu lokalnego. Harmonogram z godzinami polskimi zostanie opublikowany jutro na blogu.
Aktualizacja
Wyświetl ten post na Instagramie.He is back! ??? @robertkubica_real . #GetCloser #AlfaRomeoRacingORLEN #F1 #RobertKubica
Post udostępniony przez Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing)