Wartość reklamowa marki Orlen w transmisjach telewizyjnych dzięki obecności w F1 wyniosła 110 mln złotych – wynika z danych opublikowanych dziś przez PKN Orlen.
Największą wartość miał wyścig o GP Niemiec, w którym Robert Kubica zdobył punkt – 26 mln złotych. GP Włoch to 13,3 mln złotych, a GP Wielkiej Brytanii 13 mln złotych.
Marka Orlen była widoczna w transmisjach przez 250 godzin, co jest m.in. zasługą 6-krotnego wzrostu oglądalności F1 w Polsce. Ta oczywiście była możliwa dzięki obecności Roberta Kubicy w F1 – koło się zamyka.
Opublikowane zostało również podsumowanie Verva Street Racing, gdzie zagościło aż 250 tys. osób. Zasięgi postów z tego wydarzenia w social mediach wyniosły aż 7,86 mln.
Pierwszy sezon obecności ORLEN w Formule 1?️? za nami, w oczekiwaniu na nowy rok i nowe wyzwania dzielimy się wynikami mediowymi? W 2019 r. marka ORLEN była widoczna w globalnych transmisjach TV przez ponad 250 godz., o wartości reklamowej przekraczającej 110 mln zł? pic.twitter.com/RUra9RvsQe
— ORLEN (@PKN_ORLEN) December 30, 2019
Są to ogromne liczby, które były możliwe dzięki wsparciu Roberta Kubicy. Polak obecnie wypoczywa na Teneryfie, a Orlen Team wstawił zdjęcie przesłane przez Kubicę.
Robert wykorzystuje ostatnie chwile na wypoczynek przed 2020. Zapowiada się pracowity sezon… 😉 pic.twitter.com/ktMhoGCxrv
— ORLEN Team (@TeamORLEN) December 30, 2019