KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Nieco statystyk przed Grand Prix Brazylii

O torze i wyścigu:

1017 Grand Prix Formuły 1 w historii.

Długość okrążenia: 4.309 km

Liczba okrążeń jaką liczy wyścig: 71

Dystans wyścigu: 305.909 km

Lata budowy: 1938-1946

Kierunek jazdy: przeciwny do wskazówek zegara.

Najdłuższa prosta: 1394 km

Liczba zakrętów: 15

Różnica poziomów: 43,0 m

Poziom docisku: wysoki

Zużycie opon: średnie

Jazda z pełnym gazem: 50% okrążenia

Prędkość maksymalna: 310 km/h

Strefy DRS: prosta startowa, prosta Reta Oposta

Rekord okrążenia w wyścigu: 1:10.540, Valtteri Bottas, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018

Rekord okrążenia w kwalifikacjach:  1’07”281, Lewis Hamilton, Mercedes AMG W09 EQ Power+, 2018

47 Grand Prix Brazylii Formuły 1

36x Interlagos

10x Jacarepagua

 

 

 

Liczba pole position (Brazylia, kierowca):

  1. A.Senna 6
  2. M.Hakkinen 3
  3. F.Massa 3
  4. R.Barrichello 3
  5. L.Hamilton 3
  6. J.Hunt 2
  7. D.Hill 2
  8. S.Vettel 2
  9. N.Rosberg 2
  10. R.Peterson 2
  11. A.Prost 2
  12. N.Mansell 2
  13. E.Fittipaldi 1
  14. J.Jarier 1
  15. J.Laffite 1
  16. J.Jabouille 1
  17. J.Villeneuve 1
  18. M.Schumacher 1
  19. J.Montoya 1
  20. F.Alonso 1
  21. N.Hulkenberg 1
  22. V.Bottas 1
  23. K.Rosberg 1
  24. N.Piquet 1
  25. E.De Angelis 1
  26. M.Alboreto 1

 

Liczba pole position (Interlagos, kierowca):

  1. A.Senna 3
  2. M.Hakkinen 3
  3. F.Massa 3
  4. R.Barrichello 3
  5. L.Hamilton 3
  6. J.Hunt 2
  7. D.Hill 2
  8. S.Vettel 2
  9. N.Rosberg 2
  10. R.Peterson 1
  11. E.Fittipaldi 1
  12. J.Jarier 1
  13. J.Laffite 1
  14. J.Jaboule 1
  15. N.Mansell 1
  16. A.Prost 1
  17. J.Villeneuve 1
  18. M.Schumacher 1
  19. J.Montoya 1
  20. F.Alonso 1
  21. N.Hulkenberg 1
  22. V.Bottas 1

 

 

Liczba pole position (Brazylia, zespół):

  1. McLaren 11
  2. Williams 10
  3. Ferrari 7
  4. Mercedes 5
  5. Lotus 4
  6. Renault 2
  7. Red Bull 2
  8. Shadow 1
  9. Ligier 1
  10. Brawn GP 1
  11. Brabham 1

 

 

 

Liczba pole position (Interlagos, zespół):

  1. McLaren 9
  2. Williams 8
  3. Ferrari                 6
  4. Mercedes 5
  5. Renault                 2
  6. Red Bull 2
  7. Lotus                 1
  8. Shadow 1
  9. Ligier                 1
  10. Brawn GP 1

 

Liczba pole position (Brazylia, dostawca silnika):

  1. Renault 13
  2. Mercedes 10
  3. Ford Cosworth 9
  4. Ferrari 7
  5. Honda 5
  6. BMW 1
  7. Cosworth 1

 

Liczba pole position (Interlagos, dostawca silnika):

  1. Renault 10
  2. Mercedes 10
  3. Ford Cosworth 6
  4. Ferrari 6
  5. Honda 2
  6. BMW 1
  7. Cosworth 1

 

 

Pozycja na starcie dająca zwycięstwo (Interlagos):

Poz.       L. zw      %/L.zw GP

1             15           41.67

2             13           36.11

3             3             8.33

6             3             8.33

5             1             2.78

8             1             2.78

 

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, kierowca):

  1. A.Prost 6
  2. M.Schumacher 4
  3. S.Vettel 3
  4. C.Reutemann 3
  5. E.Fittipaldi 2
  6. A.Senna 2
  7. M.Hakkinen 2
  8. J.Montoya 2
  9. F.Massa 2
  10. M.Webber 2
  11. N.Rosberg 2
  12. L.Hamilton 2
  13. N.Piquet 2
  14. N.Mansell 2
  15. C.Pace 1
  16. N.Lauda 1
  17. J.Laffite 1
  18. R.Arnoux 1
  19. D.Hill 1
  20. J.Villeneuve 1
  21. D.Coulthard 1
  22. G.Fisichella 1
  23. K.Raikkonen 1
  24. J.Button 1

 

 

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, kierowca):

  1. M.Schumacher 4
  2. S.Vettel 3
  3. E.Fittipaldi 2
  4. A.Senna 2
  5. M.Hakkinen 2
  6. J.Montoya 2
  7. F.Massa 2
  8. M.Webber 2
  9. N.Rosberg 2
  10. L.Hamilton 2
  11. C.Pace 1
  12. N.Lauda 1
  13. C.Reutemann 1
  14. J.Laffite 1
  15. R.Arnoux 1
  16. A.Prost 1
  17. N.Mansell 1
  18. D.Hill 1
  19. J.Villeneuve 1
  20. D.Coulthard 1
  21. G.Fisichella 1
  22. K.Raikkonen 1
  23. J.Button 1

 

 

Liczba zwycięstw w wyścigu (Brazylia, zespół):

  1. McLaren 12
  2. Ferrari 11
  3. Williams 6
  4. Red Bull 4
  5. Mercedes 4
  6. Benetton 2
  7. Brabham 2
  8. Lotus 1
  9. Ligier 1
  10. Renault 1
  11. Jordan 1

 

Liczba zwycięstw w wyścigu (Interlagos, zespół):

  1. Ferrari 9
  2. McLaren 8
  3. Williams 4
  4. Red Bull 4
  5. Mercedes 4
  6. Benetton 2
  7. Lotus 1
  8. Brabham 1
  9. Ligier 1
  10. Renault 1
  11. Jordan 1

 

Liczba zwycięstw w wyścig (Brazylia, dostawca silników):

  1. Ferrari 11
  2. Renault                 10
  3. Mercedes 9
  4. Ford Cosworth 8
  5. TAG Porsche 3
  6. Honda 3
  7. BMW 2

 

Liczba zwycięstw w wyścig (Interlagos, dostawca silników):

  1. Renault 9
  2. Ferrari 9
  3. Mercedes 9
  4. Ford Cosworth 7
  5. Honda 1
  6. BMW 1

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, kierowca):

  1. M.Schumacher 5
  2. L.Hamilton 4
  3. M.Webber 3
  4. A.Prost 3
  5. N.Piquet 3
  6. J.Jarier 2
  7. M.Hakkinen 2
  8. J.Montoya 2
  9. K.Raikkonen 2
  10. M.Verstappen 2
  11. G.Berger 2
  12. R.Patrese 2
  13. E.Fittipaldi 1
  14. D.Hulme 1
  15. C.Regazzoni 1
  16. J.Hunt 1
  17. J.Laffite 1
  18. R.Arnoux 1
  19. N.Mansell 1
  20. D.Hill 1
  21. J.Villeneuve 1
  22. R.Schumacher 1
  23. R.Barrichello 1
  24. F.Massa 1
  25. V.Bottas 1
  26. C.Reutemann 1
  27. M.Surer 1

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, kierowca):

  1. M.Schumacher 5
  2. L.Hamilton 4
  3. M.Webber 3
  4. J.Jarier 2
  5. M.Hakkinen 2
  6. J.Montoya 2
  7. K.Raikkonen 2
  8. M.Verstappen 2
  9. E.Fittipaldi 1
  10. D.Hulme 1
  11. C.Regazzoni 1
  12. J.Hunt 1
  13. J.Laffite 1
  14. R.Arnoux 1
  15. G.Berger 1
  16. N.Mansell 1
  17. R.Patrese 1
  18. D.Hill 1
  19. J.Villeneuve 1
  20. R.Schumacher 1
  21. R.Barrichello 1
  22. F.Massa 1
  23. V.Bottas 1

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, zespoły):

  1. McLaren 10
  2. Williams 10
  3. Ferrari 8
  4. Red Bull 5
  5. Benetton 3
  6. Mercedes 3
  7. Shadow 2
  8. Renault 2
  9. Lotus 1
  10. Ligier 1
  11. Brabham 1
  12. Ensign 1

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, zespoły):

  1. McLaren 8
  2. Williams 7
  3. Ferrari 6
  4. Red Bull 5
  5. Benetton 3
  6. Mercedes 3
  7. Shadow 2
  8. Lotus 1
  9. Ligier 1
  10. Renault 1

 

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Brazylia, dostawcy silników):

  1. Renault 11
  2. Mercedes 8
  3. Ford Cosworth 8
  4. Ferrari 8
  5. BMW 4
  6. TAG Heuer 4
  7. Honda 3

 

Najszybsze okrążenia w wyścigu (Interlagos, dostawcy silników):

  1. Renault 9
  2. Mercedes 8
  3. Ford Cosworth 7
  4. Ferrari 6
  5. BMW 3
  6. TAG Heuer 2
  7. Honda 1

 

Obecność na podium (Brazylia, kierowca):

  1. M.Schumacher 10
  2. F.Alonso 8
  3. K.Raikkonen 7
  4. A.Prost 7
  5. F.Massa 5
  6. S.Vettel 5
  7. L.Hamilton 5
  8. G.Berger 5
  9. D.Coulthard 4
  10. M.Webber 4
  11. N.Piquet 4
  12. E.Fittipaldi 4
  13. A.Senna 4
  14. N.Lauda 4
  15. C.Reutemann 4
  16. D.Hill 3
  17. J.Button 3
  18. N.Rosberg 3
  19. R.Patrese 3
  20. E.De Angelis 3
  21. N.Mansell 3
  22. J.Laffite 2
  23. P.Depailler 2
  24. J.Alesi 2
  25. M.Hakkinen 2
  26. H.Frentzen 2
  27. G.Fisichella 2
  28. J.Montoya 2
  29. M.Verstappen 2
  30. A.Jones 2
  31. D.Hulme 1
  32. J.Stewart 1
  33. J.Ickx 1
  34. C.Regazzoni 1
  35. C.Pace 1
  36. J.Mass 1
  37. T.Pryce 1
  38. J.Hunt 1
  39. R.Arnoux 1
  40. J.Villeneuve 1
  41. O.Panis 1
  42. N.Heidfeld 1
  43. R.Schumacher 1
  44. R.Barrichello 1
  45. R.Kubica 1
  46. V.Bottas 1
  47. K.Rosberg 1
  48. J.Watson 1
  49. M.Alboreto 1
  50. M.Gugulemin 1
  51. S.Johansson 1

 

Obecność na podium (Interlagos, kierowca):

  1. M.Schumacher 10
  2. F.Alonso 8
  3. K.Raikkonen 7
  4. F.Massa 5
  5. S.Vettel 5
  6. L.Hamilton 5
  7. G.Berger 4
  8. D.Coulthard 4
  9. M.Webber 4
  10. E.Fittipaldi 3
  11. A.Senna 3
  12. D.Hill 3
  13. J.Button 3
  14. N.Rosberg 3
  15. N.Lauda 2
  16. P.Depailler 2
  17. C.Reutemann 2
  18. R.Patrese 2
  19. J.Alesi 2
  20. M.Hakkinen 2
  21. H.Frentzen 2
  22. G.Fisichella 2
  23. J.Montoya 2
  24. M.Verstappen 2
  25. D.Hulme 1
  26. J.Stewart 1
  27. J.Ickx                 1
  28. C.Regazzoni 1
  29. C.Pace                 1
  30. J.Mass 1
  31. T.Pryce 1
  32. J.Hunt                 1
  33. J.Laffite                 1
  34. R.Arnoux 1
  35. E.De Angelis 1
  36. A.Jones                 1
  37. A.Prost 1
  38. N.Mansell 1
  39. J.Villeneuve 1
  40. O.Panis                 1
  41. N.Heidfeld 1
  42. R.Schumacher 1
  43. R.Barrichello 1
  44. R.Kubica 1
  45. V.Bottas 1

 

Obecność na podium (Brazylia, zespoły):

  1. Ferrari 31
  2. McLaren 31
  3. Williams 17
  4. Red Bull 9
  5. Lotus 9
  6. Mercedes 8
  7. Benetton 7
  8. Renault 6
  9. Jordan 3
  10. Brabham 3
  11. Ligier 3
  12. Tyrrel 2
  13. Copersucar 1
  14. Shadow 1
  15. Prost 1
  16. Sauber 1
  17. Honda 1
  18. BMW Sauber 1
  19. Arrows 1
  20. March 1

 

Obecność na podium (Interlagos, zespoły):

  1. Ferrari 27
  2. McLaren 23
  3. Williams 12
  4. Red Bull 9
  5. Mercedes 8
  6. Benetton 7
  7. Renault 5
  8. Lotus 4
  9. Jordan 3
  10. Tyrrell 2
  11. Ligier 2
  12. Brabham 1
  13. Shadow 1
  14. Prost 1
  15. Sauber 1
  16. Honda 1
  17. BMW Sauber 1

 

Obecność na podium (Brazylia, dostawcy silnika):

  1. Ferrari 31
  2. Renault 28
  3. Ford Cosworth 28
  4. Mercedes 22
  5. Honda 11
  6. TAG Heuer 6
  7. Mugen Honda 3
  8. BMW 3
  9. Playlife 1
  10. Petronas 1
  11. Alfa Romeo 1
  12. Judd 1

 

Obecność na podium (Interlagos, dostawcy silnika):

  1. Ferrari 27
  2. Renault 23
  3. Mercedes 22
  4. Ford Cosworth 21
  5. Honda 5
  6. Mugen Honda 3
  7. BMW 3
  8. TAG Heuer 2
  9. Playlife 1
  10. Petronas 1

 

Źródło: własne, racefans.net, statsf1.com

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Miami

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Le Castellet (ELMS)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 3 maja
godz. 18:30 FP1
godz. 22:30 Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 4 maja
godz. 18:00 – Sprint
godz. 22:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 5 maja
godz. 22:00 – Wyścig

Popularne tagi

Archiwum