Wszystkie zespoły musiały nieco zmodyfikować swoje bolidy, by dostosować je do potrzeb toru Spa, na którym nie trzeba dużego docisku aerodynamicznego i jeszcze większe jest zmniejszenie oporów. Niektórzy mają jednak inne nowości w swoich autach.
Na spore zmiany zdecydowało się Ferrari, choć większość to tylko dostosowanie do Spa.
Ala delantera con especificación de baja carga para Ferrari. El flap superior tiene ahora menor cuerda.
Front wing low downforce spec for Ferrari at Spa. The top flap has less chord. pic.twitter.com/ZGU2VaGbCC
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Łącznie Ferrari będzie miało 3 dostępne specyfikacje przedniego skrzydła na GP Belgii.
Las 3 versiones de ala de Ferrari disponibles en Spa.
The 3 front wing spec available for Ferrari in Spa. pic.twitter.com/zKGwXuIrpn
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Szczególnie „groźnie” wygląda ich tylne skrzydło.
La ala de baja carga de Ferrari. Veremos si la mantienen después de FP1 o son pruebas para Monza
The Ferrari's low downforce rear wing. We will see tomorrow if they keep it on the car after FP1 or is a test for Monza. pic.twitter.com/xNEEsUzkVW
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Ferrari con ala de menos carga que Mercedes. Veremos mañana después de libres 1 cuáles se quedena y cuáles van para Monza.
Ferrari with less downforce rear wing compared to Mercedes. We will see tomorrow after FP1 which configuration remains on the cars. pic.twitter.com/tXzHPdjPYS
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Tak wygląda porównanie tylnych skrzydeł w czołowych ekipach.
Comparativa alas traseras de Mercedes, Ferrari y Red Bull
Mercedes , Ferrari and Red Bull rear wing comparision. pic.twitter.com/WavEmuAslM
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
W Red Bullu mamy m.in. nowe lusterka.
Nueva configuración de espejo y soporte en Red Bull para.
New mirror and bracket configuration at Red Bull. pic.twitter.com/SGuFa6ylN7
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Otra de los nuevos espejos de RedBull.
Another view from new Red Bull mirrors. pic.twitter.com/vWTd7WV2MU
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Sporo zmian mamy w bolidzie Racing Point, jest m.in. nos z króliczymi uszami.
Racing Point añade las "orejas" en la parte superior de ala delantera.
Racing Point adds ears on the top of the front wing. pic.twitter.com/wXl4kJakgz
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Sam nos od dawna był planowany, jednak były problemy z jego testami zderzeniowymi.
#F1: new nose for Racing Point RP19. Failed several crash tests, but now finally its on the car. #AMuS, #BelgianGP pic.twitter.com/1DEGgVrHjR
— Andreas Haupt (@andihaupt1) August 29, 2019
El nuevo morro de Racing Point eleimina los orificios centrales y. además modifica los soportes del ala, ahora con branquias. Tambien desaparece la bandeja inferior.
The new Racing Point front wing woth no holes has also new mouting sloted pylons. No cape. pic.twitter.com/Gn7HCCJFz1
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Zmiany w tej ekipie zaszły również z tyłu auta.
Racing Point con ala trasera de menos carga para Spa.
Racing Point with less downforce rear wing for Spa. pic.twitter.com/2rG2YVyRnf
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Nowości znajdziemy również w McLarenie.
El ala de baha carga de McLaren para Spa.
The McLaren low downforce rear wing for Spa. pic.twitter.com/6PcnEEItKH
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
El McLaren es menos naranja y menos azul en Spa.
Less orange and blue colours on the McLaren at Spa. pic.twitter.com/9desTWHuy7
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 29, 2019
Nie tylko
Warto również zaznaczyć, że wszystkie bolidy Mercedesów otrzymają na Grand Prix Belgii silniki w nowej specyfikacji. Nie wiemy jeszcze, czy zakończy się się to karami. Wstępne deklaracje mówią jednak, że nie jest to duża ewolucja i nie można spodziewać się znaczącej poprawy osiągów.
Nowych jednostek nie przywiozą w Ferrari, ale będą one w zespole Renault i dla jednego kierowcy McLarena. Honda również przywiozła poprawki do swojego motoru. Wszyscy mogą spodziewać się kar.