Finał sezonu W Series [Relacja live]

Przed nami zakończenie rywalizacji pań w ramach W Series. Ostatnia runda zostanie rozegrana na torze Brands Hatch w Wielkiej Brytanii, gdzie poznamy mistrzynię sezonu 2019. 

Brands Hatch to dość stary obiekt, zbudowany w 1950 roku i liczący 3 916 metrów.

Sytuacja w klasyfikacji generalnej jest dość komfortowa dla liderki, Jamier Chadwick, która ma 13 punktów przewagi nad Beitske Visser. Co musi się zatem stać, aby to Visser zdobyła tytuł?
Visser pierwsza – Chadwick musi być czwarta lub niżej
Visser druga – Chadwick ósma lub niżej
Visser trzecia – Chadwick 10. lub niżej

Trzecia Marta Garcia ma 11 punktów przewagi nad Alice Powell.

Gosia Rdest zajmuje obecnie 11. miejsce w klasyfikacji generalnej i awansować lub spaść może raczej tylko o jedno miejsce.

Klasyfikację W Series zobaczycie tutaj.

Harmonogram

Tym razem sesje będą odbywały się w sobotę i niedzielę. Pierwszy trening zaplanowano na godzinę 11:00, a drugi na 16:40. W niedzielę kwalifikacje zaplanowano na godz. 11:30, a wyścig na 16:10.

Stacja Eleven Sports powinna relacjonować kwalifikacje i wyścig, jednak obecnie w jej programie jest dwukrotna relacja na żywo z kwalifikacji – o 10:20 i 14:00.

Ostateczny program transmisji podam we wpisie z relacją live z W Series.

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Tego dnia w F1 - 21 stycznia

Urodził się Yuji Ide. Japończyk zaliczył 4 starty w Formule 1 w sezonie 2006 zanim FIA odebrała mu superlicencję z powodu zbyt niebezpiecznej jazdy.

Jacques Laffite wygrywa GP Argentyny, odnosząc 2. zwycięstwo w karierze. W F1 debiutuje Elio De Angelis.

Robert Kubica po raz ostatni bierze udział w Rajdzie Monte Carlo. Polak tym razem występuje współpracując z BRC. Pierwszego dnia Robert zajął dwa ósme miejsca. Niestety, już na 6. kilometrze trzeciego OS-u Robert ześlizgnął się z drogi. Auto Roberta, szczególnie po uderzeniu Elfyna Evansa, było zbyt uszkodzone i Kubica musiał wycofać się z rajdu. Był to przedostatni start rajdowy Kubicy.

„Musieliśmy dać Robertowi Kubicy więcej czasu za kółkiem. W jego przypadku sytuacja była szczególna. Konieczna była ocena jego możliwości prowadzenia bolidu Formuły 1 po wypadku, jakiego doznał w 2011 roku. Dlatego zorganizowaliśmy poważny program testowy, podczas którego powiedziałbym, że obie strony poznawały możliwości drugiej. Będziemy kontynuować ten proces nauki. Robert został naszym kierowcą rezerwowym i będzie uczestniczył w niektórych testach. Zobaczymy, gdzie nas to zaprowadzi. Kubica może stać się kandydatem do walki o miejsce w Williamsie w 2019 roku. Robert jest w podróży do pełnego powrotu do F1 z traumy, którą doświadczyło jego ramię po wypadku rajdowym. Należą mu się za to słowa uznania, bo wymagało to olbrzymiego poświęcenia, odwagi i mnóstwo pracy. Tę podróż kontynuuje w tym roku z nami jako kierowca rozwojowy i rezerwowy. Nie zawsze ostatecznie chodzi o brak czegoś. To bardzo konkurencyjny rynek, a rywalizacja o miejsce wyścigowe jest bardzo duża. Jest bardzo bardzo wielu utalentowanych kierowców, a mniej miejsc w zespołach. Dla Roberta nie będzie tu wyjątku. Musi wywalczyć sobie prawo do fotela pierwszego kierowcy, gdziekolwiek będzie on dostępny w 2019 roku” – mówi Paddy Lowe.

Najnowsze wpisy