Wtorek i środa – kwalifikacje do naszej ligi F1 2019

We wtorek i środę 16 i 17 lipca odbędą się kwalifikacje do naszej ligi w F1 2019. Zmieniona zostanie nieco ich formuła.

Zaproszenia do ligi rozsyłane są poprzez platformę Steam. Wiem, że trwa to powoli, ale mam nadzieję, że do końca poniedziałku wszyscy je dostaną. Zmieniamy nieco format kwalifikacji, które ostatecznie będą polegały na zrobieniu próby czasowej na torze Silverstone (warunki sucho). Po jej zakończeniu i wyświetleniu wyniku, należy zrobić screen (F12) i przesłać go za pomocą platformy Steam w odpowiedzi na zaproszenie.

Na podstawie przesłanych screenów ustalone zostaną składy 3 grup – w zależności od używanych asyst. Wybierzcie swoją grupę i dostosujcie swoje ustawienia do poniższych wymogów:

Grupa 1: Bez jakichkolwiek asyst (również linii), skrzynia manualna
Grupa 2: Dozwolone maksymalnie: Trakcja Średnia, ABS, Linia wyścigowa: zakręty. Skrzynia jest tu dowolna – można jechać na manualu lub automacie.
Grupa 3: Maksymalnie: trakcja Pełna, ABS, Linia wyścigowa: zakręty lub cały tor. Skrzynia biegów automatyczna.

Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko przebiega gładko, ale mam nadzieję, że uda nam się przeprowadzić sprawnie kwalifikacje i liga wystartuje bez większych przeszkód.

Pierwsza liga będzie pilotażową, dlatego rozegramy ją na dystansie 8 wyścigów, które z założenia mają odbywać się co tydzień – od połowy lipca do połowy sierpnia. Z racji tego, że liga będzie odbywać się w wakacje, do klasyfikacji generalnej na koniec sezonu liczonych będzie 6 najlepszych rund każdego zawodnika. Nie będziecie dzięki temu musieli odwoływać urlopu by zagrać w lidze ?

Pierwsza liga rozgrywana będzie na komputery, potem – około września – wprowadzimy również ligę na Xbox. Podzielona zostanie na 2 kategorie – dla amatorów z asystami oraz dla średnio-zaawansowanych – bez asyst luz ograniczonymi asystami. W każdej z nich będzie limit 20 graczy. Jeżeli zgłoszeń będzie więcej, wówczas zrobimy kwalifikacje na torze Monza w suchych warunkach i wyłonimy uczestników lig oraz kierowców rezerwowych.

Postawiliśmy na klasyczne tory, dlatego ścigać będziemy się w grand prix Australii, Kanady, Wielkiej Brytanii, Węgier, Belgii, Włoch, Japonii i Brazylii. Jeździć będziemy prawdopodobnie na 50% dystansu wyścigowego.

Liga jest organizowana wspólnie RSL – rFactor Strategy League.

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Najnowsze wpisy

Tego dnia w F1 - 8 lipca

Dan Gourney odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to jednocześnie jedyne w historii Formuły 1 zwycięstwo Porsche. Pierwszy raz na podium staje Tony Maggs.

Keke Rosberg triumfuje w GP USA 1984. To było jego 3. zwycięstwo w F1. Pierwszy raz z pole position ruszał Nigel Mansell, a ostatni pobyt na podium zaliczył Rene Arnoux. Jubileusz 50. startu w F1 zalicza Michele Alboreto, a 150. Niki Lauda.

GP Francji wygrywa Alain Prost. Ostatni raz na podium staje Ivan Capelli, a 50. start zalicza Satoru Nakajima. Ekipa Leyton House staje po raz pierwszy i ostatni na podium.

Robert Kubica zajmuje 4. miejsce w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Przed nim meldują się Kimi Raikkonen, Fernando Alonso i Lewis Hamilton. Był to 750. start w F1 dla Ferrari.

„Sytuacja jest bardzo klarowna. Mamy porozumienie z Robertem i Nick też doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jeśli Robert wyzdrowieje i będzie w stanie wrócić, to wróci. Koniec kropka. Nie ma innej możliwości. To ja jestem człowiekiem, który podpisał z nim kontrakt!” – mówi stanowczo Eric Boullier dla sport.pl.

Mark Webber triumfuje w Grand Prix Wielkiej Brytanii. To 30. zwycięstwo Red Bulla w historii.

Jedyny dziennikarz zaproszony na testy Roberta Kubicy z Renault, Anthony Rowlinson pisze, że był to „najbardziej emocjonujący dzień, jaki spędził jako dziennikarz w F1”. Mówi on, że Robert Kubica może zastąpić Joylona Palmera już od Grand Prix Belgii.

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Wielkiej Brytanii.