KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Piotr Bijakowski, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Lukas Hewner, Stalowy Jaro, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, Marcin Bogutyn, Marcin Rentflejsz, szymon034, Maks Szmytkowski, Izabela Ch, Marcin Parzych, Mateusz Wanat, Tomasz Ignaczak, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
UniRacers, Łukasz w., Tancesz, Marcin, Szalony Burżuj, Paweł Koziarski

Interesujesz się F1? Pisz dla bloga!

Pisanie przede wszystkim trzeba lubić, bo nauczyć go może się każdy. Podobnie jest z Formułą 1. Tych, którzy chcieliby połączyć te dwa zainteresowania i publikować swoje teksty na blogu, zapraszam do przeczytania poniższego wpisu.

Pisać o F1 zacząłem w 2008 roku, po tym, jak rozpocząłem studia dziennikarskie. Już jednak od 2004 roku biegałem po lokalnych redakcjach szukając możliwości publikacji swoich testów oraz prowadziłem gazetkę szkolną w liceum. Gdy czasem przypadkiem natrafię na moje ówczesne teksty, czerwienie się ze wstydu. Ale tak zaczyna każdy. Liczy się zaangażowanie i pasja. A tych nigdy mi nie brakowało.

Cały sezon 2009 publikowałem na nieistniejącym już portalu wiadomosci24.pl – relacje z wyścigów, wiadomości, informacje o Robercie. Potem w przypływie złości (zawsze podejmuję wtedy najlepsze decyzje), wpisałem „Formuła 1” w Google. Wysłałem moje „CV” z propozycją współpracy do 3 pierwszych serwisów, które wyświetlały się w wynikach. Odpisał jeden – z Łodzi. Spotkaliśmy się, pogadaliśmy i tak zaczęła się moja przygoda z bardziej poważnym pisaniem o motorsporcie. Trwała ponad 2 lata. Tekstów na f1ultra.pl napisałem kilkaset i była to bardzo fajna przygoda. Oczywiście za żaden tekst nie dostałem pieniędzy, bo to nie o zyski chodziło.

Ten przydługi wstęp służy pokazaniu, że wystarczy pasja do F1 by pisać o tej serii. Tym, którzy chcieliby spróbować swoich sił, zapraszam do współpracy z blogiem, dając szansę dotarcia do ponad 300 tys. unikalnych użytkowników bloga. Poszukuję osób, którym pisanie będzie sprawiało przyjemność i w których jest chęć „bycia pierwszym” (po komentarzach wnoszę, że jest takich osób sporo).

Redaktorzy nie będą mieli zadań – będą mogli napisać o dowolnej sprawie związanej z F1 lub inną serią, a ja zawsze będę starał się, aby współpraca była przyjemna i przynosiła wszystkim satysfakcję i korzyści. Możliwości bloga na wielu polach rosną, łącznie z możliwością wyjazdów jako akredytowany dziennikarz na wyścig F1.

Wszystkich chętnych zapraszam po szczegóły na [email protected]

Jeżeli nie będziecie zainteresowani stałą współpracą, ale czasem chcielibyście wyrazić swoje zdanie na temat sytuacji Roberta Kubicy czy Formuły 1, to przypominam, że cały czas aktywna jest zakładka „Waszym zdaniem”, w której możecie publikować swoje teksty. Wystarczy je przesłać na [email protected]

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP USA

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 18 października
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:30 – Kwalifikacje do Sprintu

Sobota, 19 października
godz. 20:00 – Sprint
godz. 00:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 20 października
godz. 21:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

4h Portimao ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi