Mimo że czasu było bardzo mało, nawet żeby tylko przewieźć części, to niektóre ekipy i tak zdołały wprowadzić małe poprawki do swoich aut pomiędzy Francją i Austrią. Przede wszystkim dotyczą one chłodzenia.
Zmiany
Kombinowanie przy lusterkach jest ostatnio modne, dlatego Alfa Romeo będzie testowała swoje nowe rozwiązanie w Austrii, używając do tego sensorów.
Diferente espejo de Alfa Romeo, con y sin sensore d temperatura de ruedas delanteras.
Tworear view mirrow specification for Alfa Romeo: with and without front tyres temperature sensor. pic.twitter.com/7Ql3YIc1jD
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 27, 2019
Ekipa ta będzie miała w Austrii dwie dodatkowe małe rury wydechowe.
Alfa Romeo sigue alternando entre opción de una o dos salidas de válvula de descarga de turbo. No es la primera vez.
Alfa Romeo switching from one to two wastegate exhaust pipes. It's not the first time. #AustrianGP pic.twitter.com/dFoxsHXohC
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 27, 2019
Wysokie temperatury oraz duża wysokość nad poziomem morza skłaniają zespoły do szukania jak najlepszego chłodzenia. Tak przygotował się Mercedes:
Máxima refrigeración para Mercedes en las salidas de refrigeración delanteras del pontón
Maximum cooling option for Mercedes on the front sidepods outlet.#Austria pic.twitter.com/DA1PyOqLPV
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 27, 2019
.@MercedesAMGF1 W10 numero 44 ?? #AustrianGP #TechF1 #F1 #FUnoAT pic.twitter.com/dIUNvOWlxj
— PG Tech (@SmilexTech) June 27, 2019
Oto porównanie zestawień innych ekip
Máxima refrigeración para Mercedes en las salidas de refrigeración delanteras del pontón
Maximum cooling option for Mercedes on the front sidepods outlet.#Austria pic.twitter.com/DA1PyOqLPV
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 27, 2019
Gospodarze również uzbroili się na domowe grand prix.
.@redbullracing RB15 numero 10 ?? #AustrianGP #TechF1 #F1 #FUnoAT pic.twitter.com/jafeVxLfEf
— PG Tech (@SmilexTech) June 27, 2019
Swój system przedniego zawieszenia przedstaiło TOro Rosso.
Detalle del sistema POU del Toro Rosso en el tirante push. Concepto diferente a Mercedes o Williams.
Detail of Toro Rosso's POU system on the pushrod. Different concept to Mercedes or Williams. pic.twitter.com/ozWN2RD43A
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 27, 2019
Znów agresywny wygląd przygotowało Ferrari.
.@ScuderiaFerrari SF90 numero 5 ?? #AustrianGP #TechF1 #F1 #FUnoAT pic.twitter.com/kdp0a0rOEk
— PG Tech (@SmilexTech) June 27, 2019
⚙️ | Tante nuove (Spec Francia) ali anteriori fuori dal box @ScuderiaFerrari, mentre nella parte interna dei freni anteriori della SF90 di Vettel sono montati i vecchi (piccoli) profili aerodinamici. Articolo di @spontonc #AustrianGP #F1 #FUnoAT https://t.co/FeIJkUmcQD pic.twitter.com/UttXBNYVQ2
— PG Tech (@SmilexTech) June 27, 2019
A na torze
Tu nastąpiły drobne zmiany. Po pierwsze niestety dodano asfaltowe pobocza – na wyjściu z 3. i 9. zakrętu, oraz wjeździe w zakręty 4 i 8. Po drugie miejsce wyjazdowe w zakręcie 4 zostało wyasfaltowane, a po trzecie punkt detekcji 3. strefy DRS został przeniesiony do punktu wjazdu do boksów.
Track walk done.
-Concrete surface extended in exit T3, entry T4, entryT7, entry/exit T8, T9.
-T4 run-off reconfiguration with asphalt instead grass.
-DRS3 detection point been moved up to pitlane entry.#AustrianGP pic.twitter.com/GsNIzC7FO7— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) June 26, 2019
Co ciekawe na koniec dnia tor przygotował dla wszystkich mały prysznic. Patrząc na prognozy pogody w ciągu ostatnich i najbliższych 10 dni padać nie będzie jedynie w piątek, sobotę i niedzielę.
That's a warm shower for the whole Spielberg paddock. Still 28°C outside. #AMuS #F1 #AustrianGP pic.twitter.com/JELeUA1bxo
— Tobi Grüner ? (@tgruener) June 27, 2019