Financial Times

Williams z nowym, medialnym partnerem

Ekipa Roberta Kubicy i George Russella ogłosiła dziś podpisanie umowy z nowym partnerem – Financial Times. Logo tego wydawcy pojawi się na wewnętrznej części tylnego skrzydła bolidów Williamsa.

„Umowa ta pomoże we wzrośnie rozpoznawalności obu organizacji na świecie, dotarciu do nowych odbiorców i połączeniu wartości marketingowych” – czytamy na stronie zespołu.

„Jestem zaszczycona, że mogę ogłosić Financial Times jako oficjalnego partnera ROKiT Williams Racing. W zaledwie kilka lat krajobraz dla marketingu i ekspozycji marek zmienił się znacznie we wszystkich sportach, w tym Formule 1. Szansa współpracy z FT otwiera nowe formy okazji medialnych i cyfrowych i jest bardzo ekscytująca zarówno dla zespołu, jak i jego obecnych partnerów. Nie mogę doczekać się jej rozwoju” – powiedziała Claire Williams w komunikacie prasowym.

„To bardzo ekscytujące partnerstwo pomiędzy dwiema brytyjskimi ikonami, działającymi na rynku światowym. Innowacyjna struktura tej umowy sprawi, że wspólnie i komplementarnie będziemy rozwijać nasze marki” – dodał David Buttle, dyrektor marketingu Financial Times.

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Tego dnia w F1 - 10 sierpnia

Urodził się Carlos Menditeguy (10 startów, 1 podium).

Jacques Laffite wygrywa GP Niemiec. Po raz 6. i ostatni z pole position startuje Alan Jones.

Pierwsze w historii Grand Prix Węgier wygrywa Nelson Piquet. Po raz 100. w F1 startuje Alain Prost. 70. podium w F1 zdobywa Renault.

Jacques Villeneuve triumfuje w GP Węgier. Drugie miejsce Damona Hilla to ostatnie podium zespołu Arrows w karierze i drugie i ostatnie podium Yamahy.

Najnowsze wpisy