Financial Times

Williams z nowym, medialnym partnerem

Ekipa Roberta Kubicy i George Russella ogłosiła dziś podpisanie umowy z nowym partnerem – Financial Times. Logo tego wydawcy pojawi się na wewnętrznej części tylnego skrzydła bolidów Williamsa.

„Umowa ta pomoże we wzrośnie rozpoznawalności obu organizacji na świecie, dotarciu do nowych odbiorców i połączeniu wartości marketingowych” – czytamy na stronie zespołu.

„Jestem zaszczycona, że mogę ogłosić Financial Times jako oficjalnego partnera ROKiT Williams Racing. W zaledwie kilka lat krajobraz dla marketingu i ekspozycji marek zmienił się znacznie we wszystkich sportach, w tym Formule 1. Szansa współpracy z FT otwiera nowe formy okazji medialnych i cyfrowych i jest bardzo ekscytująca zarówno dla zespołu, jak i jego obecnych partnerów. Nie mogę doczekać się jej rozwoju” – powiedziała Claire Williams w komunikacie prasowym.

„To bardzo ekscytujące partnerstwo pomiędzy dwiema brytyjskimi ikonami, działającymi na rynku światowym. Innowacyjna struktura tej umowy sprawi, że wspólnie i komplementarnie będziemy rozwijać nasze marki” – dodał David Buttle, dyrektor marketingu Financial Times.

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Archiwum

Tego dnia w F1 - 14 lutego

Urodził się Ronnie Peterson, wicemistrz świata z sezonów 1971 i 1978 (123 starty, 10 zwycięstw, 14 pole positions, 26 podiów).

Najnowsze wpisy