Ekipa Roberta Kubicy i George Russella ogłosiła dziś podpisanie umowy z nowym partnerem – Financial Times. Logo tego wydawcy pojawi się na wewnętrznej części tylnego skrzydła bolidów Williamsa.
“Umowa ta pomoże we wzrośnie rozpoznawalności obu organizacji na świecie, dotarciu do nowych odbiorców i połączeniu wartości marketingowych” – czytamy na stronie zespołu.
“Jestem zaszczycona, że mogę ogłosić Financial Times jako oficjalnego partnera ROKiT Williams Racing. W zaledwie kilka lat krajobraz dla marketingu i ekspozycji marek zmienił się znacznie we wszystkich sportach, w tym Formule 1. Szansa współpracy z FT otwiera nowe formy okazji medialnych i cyfrowych i jest bardzo ekscytująca zarówno dla zespołu, jak i jego obecnych partnerów. Nie mogę doczekać się jej rozwoju” – powiedziała Claire Williams w komunikacie prasowym.
“To bardzo ekscytujące partnerstwo pomiędzy dwiema brytyjskimi ikonami, działającymi na rynku światowym. Innowacyjna struktura tej umowy sprawi, że wspólnie i komplementarnie będziemy rozwijać nasze marki” – dodał David Buttle, dyrektor marketingu Financial Times.