KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 100 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Maciej Wiśniak, RkamilC, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Lukas Hewner, Grzejnik, Stalowy Jaro, Mateusz Pabiańczyk, Marcin Starczewski, Pawel Licznerski, Tomasz Jakubiec, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Robert Piórkowski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Maciej Stankiewicz, Maciek Kowalczyk, Grzegorz Pliś, Szczepan Jędrusik, szymon034, Marcin Rentflejsz, Kamil G, Izabela Ch, Maks Szmytkowski, Mateusz Wanat, Marcin Parzych, Tomasz Ignaczak, Grzegorz Wojtaszewski, Michał Delmanowicz, Wojciech Zalewski, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Archetype, Esox33, Szymon034, Gnusma, Xandi, Bartek, Dymek, Wojtek, Mateusz G.

Harmonogram

Witam w nowej odsłonie!

Bardzo miło mi zaprezentować Wam nową wersję strony powrotroberta.pl. Po ponad 8 latach przenoszę się z bloggera by dać przede wszystkim Wam więcej możliwości śledzenia sezonu Formuły 1 z Robertem Kubicą. To nie rewolucja, a ewolucja, choć zmieni się nieco formuła działania strony i jej tematyka. Tematem zdecydowanie najważniejszym pozostanie jednak kariera Roberta Kubicy.

Do tego kroku byłem namawiany od kilku lat, jednak dopiero po 22 listopada 2018 zdecydowałem się na zmiany. A wierzcie mi, ja ich bardzo nie lubię. Między innymi dlatego blog ma dość podobny wygląd do tego, do którego zdążyliście się już przyzwyczaić.

Tworzenie nowej strony ma mnóstwo analogii z sytuacją Williamsa. Na pokładzie są dobre osoby, ale czynniki zewnętrzne i niedocenienie wyzwania sprawiły, że pojawiły się ogromne opóźnienia i pokazany „światu” projekt różni się od docelowego. W planach mam jeszcze wiele zakładek, nowości i funkcjonalności, jednak nie udało się ich przygotować już na Australię. W najbliższych dniach będziemy bardzo mocno pracować nad tym, by jak najszybciej dojść do tego miejsca, w którym chcieliśmy być na początku sezonu. Dlatego proszę Was o cierpliwość. Praca w ostatnich dniach była szalona, przez co prowadzenie bloga przypominało jazdę bez trzymanki. Brakowało czasu na nagrania, było mnóstwo stresu.

Do przeniesienia było blisko 3000 wpisów i ponad 100 podstron, a blogger – choć będę go bardzo miło wspominał – jest niesamowicie trudnym narzędziem do takich operacji. Tym większe podziękowania dla Karola Moździerza, który przez 5 lat rzeźbił w tym niesamowicie trudnym środowisku by blog wyglądał dobrze. I według mnie był to jeden z lepszych blogów na bloggerze, jaki można było odwiedzać. Aby zrobić wszystko porządnie, potrzeba było dużo czasu, a to nie jedyne rzeczy, którymi zajmowaliśmy się w ostatnich dniach.

Piszę „zajmowaliśmy”, bo skład osób zajmujących się blogiem zwiększył się i będzie musiał się powiększać. I choć i tak to nadal Wy, czytelnicy będziecie tworzyć najbardziej wartościowy content, to potrzeba będzie osób, które będą chciały poświęcić blogowi nieco więcej czasu. Będę nad tym pracował, ale teraz witam na pokładzie Łukasza, który podjął się trudnego zadania przekonania mnie na zmianę strony i przeprowadzał swoimi zasobami zmiany, a teraz będzie dbał o rozwój bloga też w innych aspektach.

Mamy właściwych ludzi, mamy platformę do stworzenia lepszego bloga, mamy bardzo mocne serwery, które wytrzymają nawet zwycięstwa Roberta Kubicy w F1. Potrzeba czasu i o niego Was teraz proszę. Będę robił wszystko, by jak najszybciej dać Wam miejsce, na które zasługujecie.

Zmiany będą wymagały również nieco od Was, ale mam nadzieję, że razem wypracujemy najlepsze możliwe rozwiązania. Wasz głos nadal będzie dla mnie priorytetowy, podobnie jak temat Roberta Kubicy. Zawsze na pierwszym miejscu, głównym wpisem będzie najnowsza/najważniejsza rzecz o Robercie i w niej zapraszam Was do głównej dyskusji.

Wiem, że pojawią się osoby, którym nowa strona nie będzie się podobała, wiem, że mogą w najbliższych dniach wystąpić „choroby wieku dziecięcego”, ale mam nadzieję, że pokonamy wszystkie przeciwności wspólnie i nadal będziemy tworzyć wspaniałą społeczność. Bo to jest dla mnie największa wartość – ludzie, którzy spotykają się na blogu, dyskutują, pomagają sobie i wspólnie kibicują Robertowi Kubicy.

A teraz czekamy już na rozpoczęcie rywalizacji w Australii. Dziękuję Wam, że tu jesteście, mam nadzieję, że to będzie niezapomniany sezon i początek czegoś większego.

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Australii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 6 grudnia
godz. 10:30 – 1. Trening
godz. 14:00 – 2. Trening

Sobota, 7 grudnia
godz. 11:30 – 3. trening
godz. 15:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 8 grudnia
godz. 14:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi