KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Tomasz Bartoszek, Adam Gach, Iza Ch, Maciej Wiśniak, Przemyslaw Lowkiewicz, Maciej Dziubiński, Piotr Bijakowski, Stalowy Jaro, Lukas Hewner, Grzejnik, Tsopni, Mateusz Pabiańczyk, Tomasz Jakubiec, Marcin Starczewski, Mikołaj Demkow, Jędrzej Otręba, Tomasz Ignaczak, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Wojtek Zwolak, Robert Piórkowski, Ilona Bykowska, Ba Ru, Rafal Lesny, Maciek Kowalczyk, HITMAN 47, Mariusz Surlejewski, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, RkamilC, Pawel Licznerski, Patrick Komorek, Kamil Kuczman, szymon034, Marcin Rentflejsz, Rysiek Łotocki, Adrian Karwan, Marcin Bogutyn, Maks Szmytkowski, Norbert Sz
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Esox33, archetype, Paw321p, Wilkor, Djdario, Tomek81, Siatek, ThrudCK, jacek79100, Piastun Piast, Mati, Zaszyfrowane, Rafał Przybylski, Maciej Kania, Kamil Tomczyk, Zynek, Marjusz, Łukasz Mikołajczyk, Piotr Naskrent
blank
Fantasy F1 GP Predictor

GP Predictor i Fantasy F1 – ostatnie chwile na grę!

Już za kilkanaście godzin będą miały miejsce kwalifikacje do Grand Prix Australii – graniczna data dla tych, którzy uczestniczą w blogowych ligach GP Predictor i Fantasy F1. Poniżej przypominam możliwości dołączenia do naszych lig oraz partnerów naszych zabaw i nagrody, które otrzymają najlepsi.

GP Predictor

Niestety prowadzący GP Predictora zrobili nam sporego psikusa i skasowali wszystkie dotychczasowe ligi i konta. Trzeba zatem założyć nowe i to najlepiej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, dostępnej w AppStrore lub Google play. Jej nazwa to Grand Prix Predictor.

Po założeniu konta, można dołączyć do ligi blogowej, klikając na dole „Leagues” i „Search”. Wpisać należy naszą nazwę czyli „powrotroberta.pl”. Następnie można dokonać typowania.

W tym sezonie wybieramy pierwszą dziesiątkę, zdobywcę pole position, autora najszybszego okrążenia w wyścigu, największego awansu w wyścigu i tego, kto osiągnął największą prędkość maksymalną.

Zmieniła się punktacja w porównaniu z poprzednimi sezonami. Po 10 punktów będziemy dostawać za poprawne wytypowania każdego miejsca oraz wspomnianych wyżej zdarzeń dodatkowych. Nie będzie punktów bonusowych. Maksymalnie można zatem zdobyć 140 punktów w czasie jednego typowania. W przypadku pozycji kierowców na mecie będziemy również dostawać 5 punktów jeżeli pomyliliśmy się o 1 pozycję oraz 2 punkty jeżeli pomyłka to maksymalnie 2 pozycje.

Sugerujemy rejestrować się pod nickami, których używacie w disqusie, dzięki czemu łatwiejsza będzie rozmowa i identyfikacja najlepszych.

Przyjmowanie typów zawsze kończy się na przed startem sobotnich kwalifikacji.

Fantasy F1

Do dyspozycji mamy budżet w wysokości 100 milionów dolarów. Za tę kwotę możemy kupić maksymalnie 5 kierowców oraz 1 zespół. Oczywiście ceny kierowców i zespołów są zależne od ich obecnej formy.

blank

Zmieniać swój zespół można do momentu rozpoczęcia kwalifikacji danego Grand Prix. Później typy są zamrożone aż do zakończenia danego grand prix. Można będzie jednak w tym czasie śledzić postępy wybranych przez nas kierowców.

blank

Po zakończeniu danego wyścigu wartość poszczególnych kierowców zmienia się, w zależności od ich wyniku.

Punkty

Punkty kierowcy i zespoły zdobywają zarówno za kwalifikacje, jak i wyścigi. W kwalifikacjach kierowcy zdobywają następujące punkty:

Pole position: 10 pkt
2. miejsce: 9 pkt
3. miejsce: 8 pkt
4. miejsce: 7 pkt
5. miejsce: 6 pkt
6. miejsce: 5 pkt
7. miejsce: 4 pkt
8. miejsce: 3 pkt
9. miejsce: 2 pkt
10. miejsce: 1 pkt

Dodatkowe punkty:

Brak awansu do Q2: 1 pkt
Odpadnięcie w Q2: 2 pkt
Awans do Q3: 3 pkt
Zakwalifikował się wyżej od kolegi z zespołu: 2 pkt (dotyczy tylko kierowców)
Brak kwalifikacji: -5 pkt (dotyczy tylko kierowców)
Za miejsca w wyścigu kierowcy i zespoły zdobywają następujące punkty:
1. miejsce: 25 pkt
2. miejsce: 18 pkt
3. miejsce: 15 pkt
4. miejsce: 12 pkt
5. miejsce: 10 pkt
6. miejsce: 8 pkt
7. miejsce: 6 pkt
8. miejsce: 4 pkt
9. miejsce: 2 pkt
10. miejsce: 1 pkt

Dodatkowe punkty:

Ukończenie wyścigu: 1 pkt
Finisz przed kolegą z zespołu: 3 pkt (dotyczy tylko kierowcy)
Ukończenie wyścigu, zyskanie pozycji: 2 pkt za pozycję (maksymalnie 10 punktów)
Najszybsze okrążenie: 5 pkt (tylko kierowcy)
Start z pierwszej dziesiątki i ukończenie wyścigu na niższej pozycji: -2 pkt za pozycję (maksymalnie -10 pkt)
Start spoza pierwszej 10-tki, ukończenie wyścigu ze stratą pozycji: -1 pkt za każde miejsce (maksymalnie 5)
Nie ukończenie wyścigu: -15 pkt (dotyczy tylko kierowcy)
Dyskwalifikacja z wyścigu: -20 pkt (dotyczy tylko kierowcy)

Serie:

Kierowca zakwalifikuje się w pierwszej 10-tce 5 wyścigów z rzędu: 5 pkt
Kierowca ukończy wyścig 5 razy z rzędu w pierwszej 10-tce: +10 pkt
Obaj kierowcy zespołu ukończą kwalifikacje w pierwszej 10-tce 3 razy z rzędu: 5 pkt
Obaj kierowcy zespołu ukończą wyścig w pierwszej 10-tce 3 razy z rzędy: 10 pkt

Turbo kierowca

Każdy ma prawo wybrać 1 kierowcę, który będzie zdobywał „podwójne punkty”. KIerowcę można zmieniać po każdym wyścigu.

Dzika karta

Dwa razy w sezonie można zmienić cały swój zespół – raz przed GP Węgier, a raz po, wykorzystując tzw. dziką kartę. Można dokonywać również zastępstw. Pierwsze jest darmowe, drugie to 10 punktów mniej.

Jak dołączyć do ligi?

Każdy z automatu będzie członkiem ligi globalnej, krajowej oraz ligi swojego ulubionego zespołu. Aby dołączyć do ligi bloga, należy kliknąć TUTAJ, a następnie wpisać ten kod: b19349ffc5

Ogólne

Na blogu dostępna jest specjalna zakładka „Graj!”, w której będą umieszczane informacje oraz klasyfikacja dotycząca naszych lig.

Nagrody

Lista partnerów, sponsorujących nasze typowania nie jest jeszcze zamknięta, dlatego za Grand Prix Australii będą to jeszcze nagrody prowizoryczne. Oto nagrody dla najlepszych w każdej z lig za Grand Prix Australii:
1. miejsce: Kod bonusowy na 100 zł na zakłady bukmacherskie w efortuna.pl
2. Mata rekreacyjna Selman
3. Kubek z dowolnym nadrukiem od Hekama.pl

Najlepsi w całym sezonie mogą liczyć na weekendowe pobyty w atrakcyjnych miejscach Polski, kody bonusowe na zakłady bukmacherskie w eFortuna.pl, zestawy kosmetyków Williams Racing Car Care i voucher na spodniesportowe.pl.

Partnerzy naszych lig w sezonie 2019:

blank

blank

blank

 

blank

blank

blank

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

Testy przedsezonowe

Dni
Godzin
Minut
Sekund

F1: 3 marca (Bahrajn)
WEC: 2 marca (Katar)
ELMS: 14 kwietnia (Barcelona)
F3: 2 marca (Bahrajn)

Najbliższy start Kubicy

8h Kataru WEC

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi