KONTAKT     Promocja Mubi – zwrot 150 zł!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP Węgier

logo-powrot-roberta

MENU:

blank

Kulisy angażu Kubicy w byKolles

blank
fot. Kubica Official

Na portalu sport.pl pojawiła się bardzo ciekawa rozmowa Michała Owczarka z Robertem Kubicą, w której Polak opowiada o kulisach podpisania kontraktu z byKolles oraz testów z ekipą. Po raz kolejny podkreśla on bardzo spokojne podejście do sezonu 2017.

Jak zdradza Kubicy, Colin Kolles, z którym zna się jeszcze z czasów F1, od dawna namawiał go do podpisania kontraktu na starty w WEC, jednak dopiero teraz Robert się na to zdecydował.

„Powiedziałem Colinowi jasno: Przyjadę na testy do Bahrajnu, ale to dla mnie ryzyko. I dla ciebie też. Może być tak, że przejadę okrążenie i wyjdę z auta, bo nie będę w stanie go prowadzić” – podkreślił Kubica, który zaznaczył, że chciał być pewien, że podoła zadaniu prowadzeniu tego auta.

Jak mówi Polak, sezon z byKolles to „miękka” opcja powrotu na tory wyścigowe, na których ze względów psychicznych przez długo nie mógł się pojawiać.

Całą, bardzo interesującą rozmowę, przeczytacie TUTAJ.

Wyluzowany

Obszerne fragmenty rozmowy z Kubicą zamieścił na swoim profilu również Cezary Gutowski, który podkreślał, że Polak jest bardzo wyluzowany przed tym sezonem.

„Nie ma sensu robić wszystkiego na ostatnią chwilę, przyjeżdżać na prolog sezonu i montować auta na torze. Samochód stoi na kołach od ‪piątku rano‬, a wyjeżdża z garażu ‪w sobotę wieczorem‬. To się mija z celem. Jak przyjeżdżamy pojeździć, to mamy jeździć, a jeśli mamy podstawiać auto, żeby ładnie wyglądało, to ja mogę wystawić samochody, które mam w garażu, porobić sobie fotki i też będą ładnie wyglądały (śmiech)” – powiedział Kubica.

Znamienny jest również cytat dotyczący podpisania umowy na występy w LMP1 – „Pewne czynniki sprawiły, że zdecydowałem się na taki właśnie ruch i to jest wyłącznie moja decyzja, niekoniecznie związana z tym, co dzieje się dziś. Są powody, w które nie będę się wgłębiał, bo na razie muszą być w świadomości tylko pewnych osób, a przyszłość pokaże, czy był to dobry, czy zły ruch”.

Cały post Cezarego Gutowskiego przeczytacie TUTAJ.

blank
Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!
Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

GP Japonii

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy start Kubicy

4h Barcelony - ELMS

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Piątek, 5 kwietnia
godz. 04:30 FP1
godz. 08:00 FP2

Sobota, 6 kwietnia
godz. 04:30 FP3
godz. 08:00 –  Kwalifikacje

Niedziela, 7 kwietnia
godz. 07:00 – Wyścig

Popularne tagi