Tak mogły wyglądać auta Kubicy

Robert Kubica już w październiku 2012 roku wiedział, że będzie startował Citroenem w WRC2 w 2013 roku. Miał mieć też innego sponsora – prawdopodobnie ze Wschodu – takich smaczków dowiadujemy się z rozmowy z twórcami projektów oklejeń auta Roberta Kubicy, zamieszczonej na portalu Sokolim Okiem. Po raz kolejny przekonujemy się również, jak dużą wagę Robert Kubica przykłada do detali.

Na stronie www.sokolimokiem.com możemy przeczytać obszerne wypowiedzi braci Tomasza i Rafała Bambot, którzy opowiadają o tym, jak w kolejnych latach przygotowywali oklejenie auta Roberta.

Dowiadujemy się, że zlecenie na przygotowanie oklejenia na Citroena, którym Robert rywalizował w sezonie 2013 dostali… w październiku 2012 roku. Nie był wtedy znany jeszcze sponsor Kubicy, a w kraju jednego z potencjalnych „święta obchodzone są w innym terminie” co może sugerować sponsora np. z Rosji.

Co ciekawe, pierwszy projekt nie zyskał akceptacji, a wyglądał on tak:

Bardzo ciekawy jest fragment rozmowy dotyczący ingerencji Roberta w projekty. Jak się okazuje, Polak chciał przełożyć malowanie Citroena na Fiestę w 2014 roku. Miał jednak wymóg, aby dach nie był czarny, gdyż… auto szybciej się nagrzewa. Jak widać Robert myśli o każdym detalu.

Całą rozmowę z braćmi Bambot, w której znajdziecie znacznie więcej ciekawych aspektów ich pracy (m.in. dostosowanie się do wymogów sponsorów i FIA) oraz zdjęcia odrzuconych projektów, znajdziecie TUTAJ. Przypomnijmy, że ich ostateczny projekt na sezon 2015 został uznany przez kibiców za najładniejszy w WRC.

Na YouTube pojawił się natomiast wczoraj ciekawy film, prezentujący przeniesienie auta Roberta Kubicy ze zdjęcia na kartkę. Nie jest on związany z braćmi Bambot, ale skoro już jesteśmy w temacie grafiki, warto abyście również to obejrzeli:

Źródło: Sokolimokiem.com

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Podziel się wpisem:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Najnowsze wpisy na blogu:

Tego dnia w F1 - 18 września

Urodził się Marc Surer (90 startów, 1 najszybsze okrążenie).

„Oczywiście wolałbym być tam [w F1 – przyp. MC], ale takie jest życie i trzeba się z tym pogodzić. Nadal muszę pokonać wiele ograniczeń aby móc komfortowo usiąść w samochodzie na torze i nie mam tu na myśli tylko samochodu F1. Potrzeba trochę szczęścia i nie wszystko zależy ode mnie. Może to zabrzmieć źle, ale nadzieja umiera ostatnia. Wiara nic nie kosztuje. Nadal wierzę, ale nie bujam w obłokach, twardo stąpam po ziemi. To nie tak, że będę czuł się nikim jeżeli nie wrócę do F1. Nie o nią tu chodzi, ale o mnie” – odpowiada Robert na pytanie o powrót do F1.

Nico Rosberg w swoim 200. starcie w F1 odnosi 22 zwycięstwo. Było to też 200. GP dla zespołu Toro Rosso.

Przedstawiciel zespołu Racing Point, Stephen Curnow gości w siedzibie PKN Orlen. Tematem rozmów oczywiście przyszłość Roberta Kubicy.

Archiwum

Najbliższe Grand Prix F1

Grand Prix Rosji

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższy wyścig DTM

Zolder

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

25-27 września:

godz. 10:00 – Pierwszy trening
godz. 14:00 – Drugi trening
godz. 11:00 – Trzeci trening
godz. 14:00 – Kwalifikacje
godz. 13:10 – Wyścig

godz. 13:00 – 1. trening
godz. 16:30 – 2. trening

godz. 10:40 – 1. Kwalifikacje
godz. 13:33 – 1. wyścig

godz. 10:30 – 2. kwalifikacje
godz. 13:33 – 2. wyścig

Popularne tagi