KONTAKT     Zwrot 100 zł za OC!      Wyścigi OBSTAWIAJ NA EFORTUNA.PL     Kup F1 TV PRO   Wsparcie    Bilety na GP 

jpeg-optimizer_logo-powrot-roberta

MENU:

Patroni (dołącz tutaj!):
Mariusz Kupczyński, Maciej Wiśniak, Piotr Bijakowski, Maciej Dziubiński, Przemyslaw Lowkiewicz, Grzejnik, Mateusz Pabiańczyk, Stalowy Jaro, Pawel Licznerski, Jędrzej Otręba, Piotr czyli Czopas Dziewulski, Sławek Kret, Rafal Lesny, Szczepan Jędrusik, Maciej Stankiewicz, Grzegorz Pliś, szymon034, Marcin Rentflejsz, Izabela Ch, Tomasz Ignaczak, Marcin Parzych, Maks Szmytkowski, Michał Delmanowicz, Kasia Kopiczko, Wojciech Zalewski, Alex Elise, Tomasz Drążek, Paweł Kozłowski
Wsparli w ostatnich 7 dniach: Wesprzyj tutaj!
Stefan P, Esox33, fajawodna, Manulski, M, Szonapoul, PAT Yellowbear, mbiela, King, tomek90, jacek79100, A, Kuba Wiśniewski

Harmonogramy

Kubica znów pisze – O restrukturyzacji zespołu [Aktualizacja środa]

Włoski omnicorse.it, tradycyjnie w tym sezonie, opublikował tekst Roberta Kubicy dotyczący zbliżającego się rajdu. Polak pisze w nim przede wszystkim jednak o zmianach w swojej ekipie i tym, że Portugalia będzie dla niego, jego ekipy i nowego samochodu ważnym testem w warunkach bojowych. Poniżej przeczytacie najważniejsze fragmenty tekstu.

Po opuszczeniu rundy w Argentynie, mój program na 2015 rok bardzo się zmienił. Po pierwsze będę teraz jechał za kierownicą Forda Fiesty w specyfikacji 2015 – jednego z kilku prywatnych na rynku. Będę dysponował nim do końca tego sezonu. Ale ważną informacją jest również ta o zespole. Pracujemy nad tym, aby być bardziej niezależnymi” – pisze Robert.

W Portugalii będę miał ze sobą część zespołu, z którym pracowałem na początkowym etapie mistrzostw. Będzie on współpracował z inżynierami M-Sportu. Chcemy uzyskać autonomiczność w krótkim czasie, ale w okresie przejściowym tak musi być. Musimy racjonalnie wszystko zaplanować i dograć strukturę, ale jestem optymistą jeżeli chodzi o sukces“.

Robert pisze też, że chce współpracować z podobnymi do siebie – profesjonalistami z pasją.

Ostatnie wydarzenia związane z moim programem sportowym w 2015 roku po raz kolejny pokazały mi, jak bardzo w tym sporcie liczą się profesjonaliści z pasją. Bardzo często, szczególnie w rajdach, widzi się świętujących sukces kierowców, ale za zwycięstwem jest ciężka praca zespołowa, która nie jest doceniana tak, jak być powinna. Reorganizując zespół, z którym będę uczestniczył w najbliższej rundzie, chciałem zebrać ludzi z pasją, którym spodoba się wyzwanie konkurowania na wysokim poziomie w WRC“.

Wierzę, że przy prawidłowej atmosferze pracy, pokonamy wiele trudności, które teraz występują i wiem, że mogę liczyć na pracowników, którzy lubią wyzwania. To ważny punkt startowy, ponieważ bez pasji wielu problemów nie da się rozwiązać.”

Robert pisze także, że wyzwaniem dla niego na Rajd Portugalii będzie poznanie trasy, która zmienia się w tym roku. “Trasa będzie dla mnie kompletnie nowa. Niestety, wydarzenia związane z restrukturyzacją zespołu sprawiły, że nie byłem w stanie odbyć testu i wrócę do auta po dwóch i pół miesiącu przerwy. To będzie test w najlepszych możliwych warunkach czyli na rajdzie.

Robert cieszy się też, że wraca za kółko i do rywalizacji. Cały tekst, po włosku, przeczytacie TUTAJ.

Aktualizacja wtorek

Auto Roberta już w parku serwisowym 🙂

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/pl_PL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

A ta ślicznotka już w parku serwisowym :DPrezentuje się zacnie. fot. A Bombazza#Kubica #WRC powrotroberta.blogspot.com
Posted by powrotroberta.blogspot.com on 19 maja 2015

Aktualizacja godz. 15:30

Robert i Maciej na zapoznaniu:

Aktualizacja

Sebastien Ogier udzielił ciekawego wywiadu portalowi Interia.pl, oto fragment:

Nie powiedziałbym, że jeździ za szybko. Po prostu, Robert jest kierowcą, który jedzie wszystko albo nic i gdy coś robi, angażuje się w to na 100%. Na swój sposób doskonale go rozumiem i popieram, bo też gdy się za coś biorę, chcę wykonać to najlepiej jak potrafię i dać z siebie wszystko. Wszyscy musimy pamiętać przez co przeszedł Robert Kubica, jakie wciąż ma ograniczenia po wypadku, których nie mają inni kierowcy. Jestem pewien, że one mają wpływ na błędy, które czasami mu się przytrafiają. Nigdy nie będę 12-krotnym mistrzem świata! Jestem bardziej niż pewny, że nie będę startował w WRC aż tak długo. Bez wątpienia, Robert jest super szybkim kierowcą. Niezależnie od tego jakiej klasy autem dysponuje, ma predyspozycje do tego, aby wygrywać rajdy. Ale rajdy to sport zespołowy. Wiele rzeczy musi się zgrać, aby odnieść sukces – trzeba mieć znakomity zespół, dysponować najlepszym autem, być dobrze przygotowanym i mieć mnóstwo doświadczenia. Robert ma tak ogromny potencjał, że wszystko jest możliwe.

Całość przeczytacie TUTAJ.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!


Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Podziel się wpisem:

Najnowsze wpisy na blogu:

baner-RK2020

Najnowsze wpisy

Archiwum

Tego dnia w F1 - 8 czerwca

Podczas testów Porsche ginie Ludovico Scarfiotti (10 startów, 1 zwycięstwo, 1 najszybsze okrążenie, 1 podium).

Niki Lauda odnosi swoje 5. zwycięstwo w F1, wygrywając GP Szwecji. Jedyny raz z pole position startował Vittorio Brambilla.

Robert Kubica wygrywa Grand Prix Kanady, odnosząc swoje pierwsze zwycięstwo w F1. Jest to też pierwszy dublet zespołu BMW Sauber. Po raz 62. i ostatni na podium stanął David Coulthard. Więcej o tym można przeczytać tutaj i tutaj.

Ukazuje się niezwykle szczery i emocjonalny wywiad Roberta Kubicy z BBC. „Problemem w F1 jest miejsce. Może kiedyś, jak FIA powie, że samochód musi być 10-15 cm szerszy, będą mógł prowadzić, ale to nie jest tak, że rajdy są wyjściem awaryjnym. To, co jest dla mnie ważne, to to, że widzę postęp. W życiu codziennym zmagam się z ograniczeniami, ale jeżdżąc widzę postęp – czy to w samochodzie rajdowym czy symulatorze. Pytanie brzmi, jak dużą sprawność uda mi się odzyskać i ile mi to zajmie, ale jeżeli mam być szczery, to nie ma to dla mnie znaczenia czy zajmie miesiąc czy 10 lat, może kiedyś znów będę miał szansę jeździć w F1” – mówi Polak.

Dobry Rajd Sardynii w wykonaniu Roberta Kubicy i Macieja Szczepaniaka. Na dwóch OS-ach byli w stanie przebić się do pierwszej trójki, a całość kończą na 8. pozycji.

Daniel Ricciardo odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w F1, triumfując w GP Kanady. Po raz 15. i ostatni najszybsze okrążenie wyścigu wykręca Felipe Massa. Po raz 200. w F1 startuje Kimi Raikkonen.

„Syn mówi, że samochód Williamsa prowadzi się bardzo ciężko. Jest tak trudny w prowadzeniu, że trzeba dodatkowego treningu na siłowni, żeby za kierownicą było OK. Pod koniec lata zobaczymy, gdzie będzie. Celem jest otrzymanie posady w F1, ale nie ma pewności. Im lepiej jednak spisze się w F2, tym więcej drzwi może sobie otworzyć. Niektórzy kierowcy są obecnie zagrożeni, łącznie z Robertem Kubicą czy Antonio Giovinazzim” – mówi Michael Latifi o karierze swojego syna.

Najbliższe Grand Prix F1

GP Kanady

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Piątek, 13 czerwca:
godz. 19:30 – 1. trening
godz. 23:00 – 2. trening

Sobota, 14 czerwca:
godz. 18:30 – 3. trening
godz. 22:00 – Kwalifikacje

Niedziela, 15 czerwca:
godz. 20:00 – Wyścig

Najbliższy start Kubicy

24h Le Mans

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Bądź na bieżąco

Popularne tagi